سفرهای استانی رئیسی مردم را امیدوار کرده است/ اقدامات خوب دولت برای تامین کالاهای اساسی

  اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به مهمترین اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم بیان داشت: مهمترین اولویت فعلی دولت تسریع در واکسیناسیون عمومی است.

 وی با بیان اینکه مردم در زمینه مقابله با بیماری کرونا دغدغه های زیادی دارند ، تاکید کرد:باید اعتماد به نفس مردم در زمینه خدمت رسانی دولتمردان بالا رود.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  مردم به دلیل عملکرد و ناکارآمدی دولت قبل هیچ اطمینانی به مسئولین ندارند و به نظر بنده جلب اعتماد عمومی بزرگترین حرکتی است که دولت باید آن را انجام دهد و البته دولت فعلی این اقدام را شروع کرده است.

سفرهای استانی رئیسی مردم را امیدوار کرده است/ اقدامات خوب دولت برای تامین کالاهای اساسی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اینکه رئیس جمهور مملکت در نقطه صفر مرزی حضور پیدا می‌کند و مشکلات را بررسی می کند نشان از این دارد که بالاخره یک فرد متفاوت بر سر اداره امور کشور قرار گرفته است.

نماینده گرمسار با بیان اینکه پرداختن به موضوعات معیشتی مردم نیز  بسیار حائز اهمیت است و دولت باید به این مسئله بپردازد بیان داشت : بنا براین هم بحث کرونا و هم بحث پرداختن به موضوعات معیشتی مردم از جمله مهمترین اولویت‌های دولت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مردم گرانی‌ها را به صورت عجیبی تحمل می کنند با این حال در زمینه تامین کالاهای اساسی مردم از سوی دولت اقدامات خوبی آغاز شده است و باید این موارد به بالا بردن اعتماد مردم به مسئولین کمک کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم باید ببینند که قیمت کالاهای اساسی شان با روی کار آمدن دولت جدید تغییر کرده است بیان داشت: به هر میزان که دولت اعتماد عمومی را به خود جلب کند مردم شیفته خدمات دولت و حاکمیت خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات اخیر دولت در زمینه کاهش قیمت سیمان اظهار داشت: اقدامات فعلی دولت نشان می دهد که دولت در پرداختن به موضوعات اقتصادی مردم مصمم است؛ به هر جهت مجلس هم به حضرت آیت الله رئیسی رای اعتماد داد و ما به کابینه و خود آیت الله رئیسی اعتماد کردیم همانطور که مردم اعتماد کردند چراکه اگر مردم به این دولت اعتماد کردند ما هم به آن اعتماد داریم و مطمئناً تحول در دولت آغاز می‌شود.

نماینده مردم گرمسار تصریح کرد: در حال حاضر سیمان ۱۲۰ هزار تومانی به ۲۵ هزار تومان رسیده است و این شروع خوبی است و بحث فولاد هم مدیریت درستی پیدا کرده است .