تفاوت دولت رئیسی با سایر دولت‌ها

 حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: سفرهای استانی بر خط رئیس جمهور و وزرا یکی از تاکیدات همواره مقام معظم رهبری به دولت‌ها بوده است.

او ادامه داد: این سفرها هم موجب دلگرمی مردم و هم دیدن مشکلات استان‌ها از نزدیک برای یافتن راه حل در جهت حل مشکلات آنها می‌شود؛ به خصوص اطلاع از وضعیت چالش‌های استان‌ها که برای هر دولت ضرورت دارد.

ترقی بیان کرد: اصل این سفرها برای هر دولت لازم است که اگر دولتی در این زمینه کوتاهی کند در اصل فاصله خود را با مردم افزایش خواهد داد و این افزایش فاصله بین مردم و دولت موجب بی اعتمادی مردم و همچنین تبعیت از مردم از دستورات دولت در توسعه کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: متقابلا دیدارهای نزدیک با مردم موجب همراهی بیشتر مردم با دولت در توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد. سفرهای آقای رئیسی در این دولت بدون تشریفات و در نهایت سادگی و کم هزینه ترین سفرهای صورت گرفته بوده و اجازه اینکه تبلیغات خاصی هم صورت بگیرد داده نشد و عموما سرزده بوده است، به گونه‌ای که صرفا مسئولان خاصی در آن استان از این سفرها اطلاع داشتند.

تفاوت دولت رئیسی با سایر دولت‌ها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: این امر موجب شده است تا رئیس جمهور نسبت به واقعیت‌‌های جامعه اشراف کامل داشته و چهره ظاهری و مصنوعی در شهر و منطقه ایجاد نشود تا موجبات فریب دولت را پدید آورد. علاوه بر این راحتی دیدار مردم با رئیس جمهور و بیان مشکلات خود امر مثبت دیگری بوده است. معمولا در سفرهای دیگری که مسئولان داشتند چندان در بین مردم حضور نیافته بودند. همچنین بازدید از نقاط آسیب پذیر استان نظیر معدن و نقاط مرزی از جمله اتفاقات خوبی بوده است که موجب تفاوت آشکار با دولت‌های پیشین شده است.