اصلاح طلبان از مبارزه با فساد نگرانند

 حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر با اشاره به تلاش رسانه‌های اصلاح‌طلب برای تطهیر ولی‌الله سیف و روحانی اظهار داشت: رسانه‌های اصلاح‌طلب تلاش دارند تا مانع بررسی پرونده‌های فساد دولت یازدهم و دوازدهم شوند و می‌خواهند جلوی دومینوی مبارزه با فساد را بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه از قوه قضائیه به خاطر بررسی پرونده رئیس کل اسبق بانک مرکزی تشکر می‌کنم، اظهار داشت: حکم حداقلی برای مجازات سیف موجب گلایه مردم شده است اما به هر حال ایستادگی قوه قضائیه در برابر فساد سیستمی قابل توجه است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌دانند مبارزه با فساد به پرونده سیف ختم نمی‌شود و پرونده مسئولان متخلف یکی پس از دیگری در نوبت بررسی قوه قضائیه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ پرونده‌ای شامل مستندات قوی در مورد مداخلات ارزی روحانی برای دادستان کل کشور ارسال کرده که به زودی این پرونده در قوه قضائیه رسیدگی خواهد شد.

اصلاح طلبان از مبارزه با فساد نگرانند

پژمانفر تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب تلاش دارند سازوکار رسیدگی به پرونده سیف را غیرقانونی و غیر منطقی جلوه دهند تا از بررسی پرونده ارزی روحانی جلوگیری کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مداخلات ارزی رئیس‌جمهور موجب شکل‌گیری مشکلات اقتصادی شده است که حل آن آسان نخواهد بود.