کسانی که برای آمریکا فرش قرمز پهن می کنند، افغانستان را ببینند

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عقبه سیاسی و ایدئولوژیک مبارزه با استکبار یک بحث قرآنی و اسلامی هست، تصریح کرد: خواه ناخواه کسی که مدعی حکومت اسلامی هست در چارچوب تعالیم قرآن قطعا درمورد مبارزه به شیطان و باطل از نظر ایدئولوژیکی ایمان و یقین دارد و مسیری که انتخاب می کند بر اساس تعالم عالیه اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی افزود: اگر فقط با نگاه سیاسی و فارغ از ایدئولوژی اسلامی به مقوله استکبارستیزی نگاه کنیم، می‌بینیم که همیشه سلطه‌گری آمریکا و عیادی‌اش برای غلبه بر ایران و حضور در منافع ایران وجود داشته و دشمنی آمریکا برای همه جریانات سیاسی کاملا مشخص است و خوی استکباری و دشمنی آمریکا با ملت ایران برای همه آشکار است.

کنعانی مقدم ادامه داد: هر کسی که در چارچوب تحولات سیاسی در منطقه و ایران قرار گیرد، از نظر سیاسی این باور را دارد که آمریکا جز تسلط و هژمونی هیچگونه نرمش و کرنشی را نخواهد داشت و استکبار هم وقتی وارد کشور یا منطقه ای می شود جز اشغال و غارت آن کشورها و صدمه زدن به ملت ها نداشته است و مثالش هم در اشغال عراق و افغانستان و ائتلاف جنگی علیه ایران و یمن و حمایت های از صهیونیسم برای اشغالگری و نژاد پرستی مشخص است.

کسانی که برای آمریکا فرش قرمز پهن می کنند، افغانستان را ببینند

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: هر عقل سلیمی فارغ از ایدئولوژی اسلامی به این نتیجه می رسد که آمریکایی‌ها وقتی وارد کشوری می شوند و تسلط می یابند، جز نابودی آن کشور چیزی همراه نداشته و نخواهد داشت و به همین خاطر ملت ما با این تجربیات و نگاه به عملکرد آمریکایی‌ها خواهان ایستادگی و مقاومت و مبارزه با جریان استکبار و هژمونی هست.

وی افزود: کسانی که برای آمریکا فرش قرمز پهن می کنند و می گویند اگر آمریکایی ها بیایند همه چیز درست می شود عراق و افغانستان را نگاهی بکنند تا بفهمند این تصور غلطی بیش نیست.