دولت باید سرعت رسیدگی به امور را افزایش دهد/ اقدامات خوب دولت سیزدهم در سایه میراث ویرانه روحانی

سیدعلی آقازاده ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز ضمن اشاره به اینکه در مدت اخیر بسیاری از جریانات سیاسی و رسانه های داخلی سعی بر تخریب دولت سیزدهم داشته اند، اظهارکرد: مردم از دولت جدید انتظار دارند باتوجه به حساسیت ها و توقعاتی که وجود دارد، کارهای مؤثر و جدید و ضربتی برای رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم انجام دهد. این اقداماتی می‌تواند درحوزه مسکن، بورس، ارز، اقلام اساسی و معیشت باشد.

وی افزود: اما موضوع این است که نمی‌توان به این سرعت اقدامات ضربتی در حوزه‌های مختلف انجام داد. مدیریت بازارهای مختلف زمان بسیاری می‌برد و نیازمند کار کارشناسی است. دولت سیزدهم از ابتدا وارد میدان عمل شد و با سر زدن به استان‌های مختلف و قرارگرفته بین مردم در حال بازسازی امید و اعتماد آن‌هاست.

آقازاده گفت: اقدامی که طی 8 سال گذشته واقعاً از خاطر مردم پاک‌شده بود و دیگرکسی به یاد نداشت مسئول ارشد اجرایی را از نزدیک دیده باشد. هرچند انتظارات مردم منطقی است چراکه در تمام سال‌های اخیر سختی‌های بسیار را متحمل شده‌اند.

دولت باید سرعت رسیدگی به امور را افزایش دهد/ اقدامات خوب دولت سیزدهم در سایه میراث ویرانه روحانی

او تأکید کرد: دولت ابتدای کار است اما باید سرعت امور را افزایش دهد. اما ممکن است به دلیل خرابی‌ها گذشته و میراث دولت‌های روحانی ، تسلط بر امور کمی زمان‌بر باشد اما می‌توان با برنامه‌ریزی مشکلات را کم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: دولت سیزدهم با درک درست و دقیق و آشنا به امتیازات امروز جامعه کار را دنبال کرده و قطعاً در بازسازی ساختار و سازمان و جابجایی‌ها در سطح کشور، نیازها و اهدافی را که در مدیریت اجرایی نیاز بوده موردتوجه قرار داده است. با این اوصاف چند اقدام ضربتی در کنترل قیمت اقلام اساسی و مسکن می‌تواند کورسوی امید و اعتماد برای مردم باشد.

آقازاده در انتها متذکر شد: اما فراموش نکنیم که دولت سیزدهم از روز نخست سعی کرد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرد و مسائلشان را بشنود. آن‌ها رسیدگی به مشکلات را نیز با مشورت از مردم پیش می‌برند و همین کار می‌تواند مؤثر واقع شود.