برخی در مجلس گروگان‌گیری می‌کنند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهدی کوچک زاده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر آئیننامهای اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس در اقدامی واکنشی و نامناسب نسبت به اعتبارنامه منتخبین تهران اعتراض کرده است که باید به او گفت اینجا یکی از محلات کشور نیست بلکه اینجا مجلس است و چنین اقداماتی واکنشی دون شان مجلس است.

وی افزود: اگر برخورد مناسب با این رفتارهای واکنشی صورت نگیرد، باید همواره دیگران منتظر باشند که اگر نسبت به فردی به حق سخنی را مطرح کردند، او به ناحق اقدام واکنشی صورت دهد.

کوچک‌زاده ادامه داد: باید دید به چه حقی این نماینده به پرونده آقای دکتر مرندی که مورد تأیید همه ملت است، اعتراض کرده است؟ یکی از عوامل بد در مجلس وجود چنین افرادی در خانه ملت است و ما موافق با حضور افراد گروگان‌گیری مانند این افراد در مجلس نیستیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به کوچک‌زاده گفت: اگر ایرادی هست، این ایراد نسبت به آئین‌نامه مجلس مطرح است که باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه اصل این روشها نادرست است، تصریح کرد: باید آئیننامه داخلی مجلس را اصلاح کنیم البته اگر شعبه گزارش خود درخصوص اعتبارنامه منتخبینی که اعتراضی نسبت به پرونده آنان شده را ارائه میداد، این مسیر طی نمیشد ولی حالا که شده باید مسیر را دنبال کنیم.