رئیس مجلس: آب، اقتصاد و جمعیت سه اولویت کشور هستند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 7 آذر) در نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: داشتن روحیه میدانی و جهادی برای پیگیری موضوعات در صحن مجسل، بسیار مهم است و این ظرفیت در قوا وجود دارد که بتوانیم طرح تحول، ساختار اقتصادی را همه قوا به صورت مشترک با یکدیگر پیگیری کرده و آن را ارتقا دهیم.

وی افزود: نمی‌توانیم بگوییم که 60 یا 70 مشکل در کشور وجود دارد، بلکه مشکلات متعددی است، البته باید با همدلی سه قوه به ویژه در رأس قوا به فهم مشترک در موضوعات برسیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم ضمن اینکه لازم است به فهم مشترک در اولویت‌ها برسیم.

رئیس مجلس: آب، اقتصاد و جمعیت سه اولویت کشور هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما در کشور سه مشکل داریم که بایستی با اولویت به آن رسیدگی کرد که مشکل اول، مشکل اقتصادی و سپس مشکل آب و جمعیت است. این در حالی است که در برخی از نقاط کشور و در برخی روستاها با تانکر آب شرب به آنها می‌رسانند. همچنین در بحث جمعیت هم بحث موالید، مهاجرت و اختلاف طبقاتی مطرح است که متأسفانه هر روز این اختلاف طبقاتی بیشتر شده و شاهد آن هستیم که این ناترازی که زائیده تصمیمات همه ماست کشور را دچار ناترازی کرده است.