تکرار تهدیدات پوچ بنی گانتس علیه ایران

در ادامه تکرار تهدید‌های پوچ و توخالی سران رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، وزیر جنگ این رژیم به ارتش دستور داد تا برای حمله نظامی احتمالی علیه ایران آماده باشد.

هاآرتص به نقل از بنی گانتس ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: به ارتش دستور دادم تا برای سناریوی حمله نظامی به ایران آماده باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد: مذاکرات هسته‌ای در وین هیچ پیشرفتی نداشته و قدرت‌های جهانی متوجه شده اند که ایرانی‌ها دارند بازی می‌کنند. ایران مشکلی جهانی است و من در سفر به واشنگتن گوش‌های شنوایی یافتم.

همچنین نشریه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام بلندپایه اسرائیلی مدعی شد: آمریکا مخالفتی با حمله رژیم صهیونیستی با ایران ندارد.

پیش از این نیز «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، در ادامه گزافه‌گویی‌های این رژیم علیه توافق هسته‌ای کشورمان، مدعی شده بود درصورتی که مذاکرات احیای برجام در وین به توافقی نرسد و جامعه بین‌المللی نتواند به ادعای او، جاه طلبی هسته‌ای ایران را از راه دیپلماتیک خنثی کند، این رژیم خود به تنهایی علیه ایران اقدام خواهد کرد.

همچنین چند روز پیش رسانه‌های خبری گزارش دادند رژیم صهیونیستی قرار است تا مانوری را برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار کند.

تکرار تهدیدات پوچ رژیم صهیونسیتی علیه ایران

نشریه تایمز اسرائیل نوشت: در این مانور که قرار است بر فراز دریای مدیترانه و برای شبیه سازی حمله به ایران برگزار شود، ده‌ها هواپیما شرکت شرکت خواهند داشت.

اظهارات این مقامات رژیم صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که رژیم صهیونیستی با ادامه مذاکرات ایران و کشور‌های ۴+۱ وحشت زده شده و طی هفته‌های اخیر بار‌ها ایران را تهدید به حمله کرده است.

این تهدیدات نظامی صهیونیست‌ها بر اساس شواهد فاقد اعتبار است؛ چراکه واشنگتن اجازه چنین اقدامی را به تل اویو نمیدهد و همچنین رژیم اشغالگر از لحاظ نظامی توان کافی را ندارد و خیلی زود موشک‌های مقاومت که فلسطین اشغالی را احاطه کردند، شهرک‌ها صهیونیستی را یکی پس از دیگری مورد هدف قرار خواهند داد.