تفکر حاکمیتی ایالات متحده آمریکا عامل ترور شهید سلیمانی است

 حسین امامی راد نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دومین سالگرد ترور حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: معلم شهید دکتر علی شریعتی عبارتی دارند با عنوان «حقیقتی بر گونه اساطیر». با اینکه این جمله را دکتر شریعتی برای امیرالمؤمنین علی (ع) فرموده‌‌اند اما می‌توانیم آن را برای حاج قاسم سلیمانی هم به کار ببریم.

وی افزود: اگر در دوره افتخارات ایران در دوران باستان، پهلوانان و قهرمانان باستانی داشتیم که فقط در قصه‌ها نام‌های آنها را شنیده‌ بودیم اما به عینه یکی از این قهرمانان و تبلور اصلی آن را در دوره معاصر به نام حاج قاسم سلیمانی را حس کردیم.

نماینده چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم یادآور قهرمانی دوران ایران باستان است و هم یادآور شخصیت مالک اشتر در کنار امیرالمؤمنین علی (ع) است.

امامی راد افزود: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان و محراب بود که معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی بارها از رشادت‌های حاج قاسم صحبت کرده بودند و این شهید بزرگوار خاری بود در چشم آنها.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان با ترور حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند که او را حذف کنند اما مکتب حاج قاسم سلیمانی و تفکر این شهید بزرگوار در بین مردم ایران، جبهه مقاومت و آزادمردان دنیا وجود دارد.

نماینده چناران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی الگوی بزرگی برای جوانان ایران اسلامی است. هر چند که جای خالی حاج قاسم سلیمانی پر نشدنی است ولی قطعاً تفکرات حاج قاسم در بین جوانان وجود داشته و می‌تواند این جای خالی را پر کند.

تفکر حاکمیتی ایالات متحده آمریکا عامل ترور شهید سلیمانی است

امامی‌راد گفت: با آنکه ترور حاج قاسم سلیمانی با دستور ترامپ انجام شد اما او کوچکتر از این حرف‌ها بود که بخواهید شهید بزرگوار را ترور کند و قطعاً تفکر حاکمیتی ایالات متحده آمریکا عامل اصلی ترور حاج قاسم سلیمانی بوده است. البته عوامل مختلف از تمام ظرفیت‌های‌شان استفاده کردند.

نماینده چناران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ حاج قاسم سلیمانی کسی نبود که یک نفر با یک دستور بتواند ترورش کند و حتی یک کشور هم توانایی ترور این شهید بزرگوار را نداشتند. این در حالی است که آمریکا و کشورهای همراه آن عامل این ترور بوده‌اند.