دولتمردان سابق کشتی اقتصاد را در گرداب انداختند/ماجرای انتقام گیری لیبرال ها از مجلس یازدهم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با افکارنیوز، با اشاره به هجمه‌های پی در پی علیه مجلس از سوی برخی مسئولین دولت گذشته، بیان داشت: بسیاری از مصیبت‌هایی که مردم متحمل آن هستند به خاطر رفتارهای همین آقایون است.

وی تاکید کرد: همین آقایون بودند که کارتن خوابی را در کشور توسعه دادند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: مسببین اتوبوس خوابی و گورخوابی همین آقایون بودند، جالب است که همین افراد دست خود را بر گوش گذاشته و فریاد می‌زنند «آی کارتن خواب» سوال این است که چه کسانی این شرایط را فراهم ساختند؟

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله ناراحت کننده است لذا چرا باید در کشور کارتن خواب، گور خواب و اتوبوس خواب باشد؛ باید مشخص شود چه کسانی این شرایط را ایجاد کردند. از این رو برخی افراد در دولت و مجلس گذشته به جایی اینکه بخواهند جوابگوی رفتار خود باشند می‌آیند برخورد سیاسی با مجلس فعلی می‌کنند.

وی بیان داشت: این افراد بهتر است به جای این رفتارها لیست مصوبات این مجلس را با مجالس قبل مقایسه کنند. البته بنده در مجلس قبل هم بوده‌ام اما به صراحت عرض می‌کنم که غنای مصوبات این مجلس بیشتر و مجلس پر کار تر است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: صراحتا عرض می‌کنم که مجلس یازدهم به شدت پر کار است آنهم علی رغم وجود کرونا، این در حالی است که مجلس در دوره قبل چند ماه تعطیل شد و اما مجلس یازدهم تعطیلی نداشت و در اوج کرونا ایستاد و حتی این مسئله باعث تلفات برخی از نمایندگان شد.

وی تصریح کرد: انتقام گیری از مجلس یازدهم به دلیل رویکرد انقلابی که دارد از قبل از شروع مجلس یازدهم شروع شد و این امر ادامه دارد. این افراد خیال می‌کنند با تخریب دیگری می‌توانند سر خود را بلند کنند. مردم دیگر امروز متوجه این مسائل هستند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم می دانند این فقر و گرانی که دامنشان را گرفته نتیجه رفتار چه کسانی بوده است. البته ما اعتقاد داریم که دولت باید این موارد را به مردم توضیح دهد، اما نجابت به خرج می‌دهد، با این حال دولت باید توضیح دهد که دولتمردان سابق چه بلایی سر کشور آوردند.

دولتمردان سابق کشتی اقتصاد را در گرداب انداختند/ماجرای انتقام گیری لیبرال ها از مجلس یازدهم

وی تاکید کرد: این دولتمردان سابق بودند که در پرونده کرسنت 34 میلیارد دلار خسارت روی دست کشور گذاشتند. متاسفانه هر ماه دولت به میزان 12 میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کند و پرداخت این بدهی موجب ایجاد تورم شده است.

سلیمی با بیان اینکه دولتمردان سابق کشتی اقتصاد را در گرداب انداختند، گفت: عملکرد دولت سابق همه هستی مردم را در تنگنا قرار داده است لذا این افراد به دنبال پرت کردن حواس مردم هستند و اما حواس مردم پرت نخواهد شد.