گام دوم انقلاب باید محکم تر برداشته شود

  سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در حال حاضر در چله دوم انقلاب قرار داریم و به تعبیر مقام معظم رهبری، این گام دومی است که انقلاب برمی دارد.

وی تاکید کرد:به هر حال ما برای ادامه مسیر انقلاب به افراد باتجربه و کسانی که به تازگی وارد این جرگه شده‌اند، نیاز داریم.

 نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به واقع تجربه و اندوخته ها باید با هم تلفیق شده تا گام بعدی انقلاب را محکم‌تر برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی نقصان ها اظهار داشت: افرادی که در بخش های مختلف فعال بودن این ادعا را ندارند که در حوزه انقلاب اسلامی به تمام محورهایی که مدنظر بوده رسیده ایم. به هر حال ایراداتی داریم که باید آنها را بپذیریم.

 این نماینده مجلس تاکید کرد: برای تحقق گام دوم انقلاب نیاز به تجربه و اندوخته گذشته و انرژی جوانان فعلی داریم  لذا ما با همین رویکرد تجربه جنگ، حمایت مردم در عرصه های مختلف و مشارکت مردم را پشت سر گذاشتیم.

 وی تاکید کرد :همچنین حوزه صنعت و دانشگاه پیشرفت های خوبی داشته و حتما تلفیق این ها موارد می تواند پیشرفت ما را در گام دوم انقلاب سریع‌تر کند.

 این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین نیاز است برای پیشرفت کشور از همه ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم لذا ما این توان را داریم که در سطح منطقه و دنیا نقش موثری را ایفا کنیم.

گام دوم انقلاب باید محکم تر برداشته شود/ ضرورت بهرمندی از تجارب و اندوخته های نظام

 نماینده مردم خدابنده بیان داشت: البته خیلی‌ها به این عقیده هستند که دین نمی‌تواند در یک بستر مناسب با سیاست ، در یک مسیر گام بردارد اما انقلاب و شرایط کشور ما اثبات کرده که این طور نیست و در بستر دین و مسائل سیاسی می‌توان گام‌های بزرگی برداشت.