باید از رفتار گذشته مان در بازار سرمایه پرهیز کنیم / خطر از دست رفتن بورس

مسلم صالحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، در ارزیابی خود نسبت به شرایط بازار سرمایه در سالی که گذشت اظهار داشت: متاسفانه بازار سرمایه در سال گذشته شرایط خوبی را تجربه نکرد.

 

وی تاکید کرد: علیرغم همه تلاش‌هایی که برای بهبودی بازار سرمایه از سوی مجلس و سازمان بورس صورت گرفت متاسفانه آن چیزی که میخواستیم رخ نداد.

 

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به تغییر و تحولات در زمینه نرخ ارز در سال جاری بیان داشت: حتماً اتفاقاتی که در سطح ملی و بین‌المللی رقم خواهد خورد تاثیر مثبت خود را بر بازار بورس خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید از رفتار گذشته مان در بازار سرمایه پرهیز کنیم اظهار داشت: اگر قرار باشد دولت فعلی مسیر و حرکت دولت سابق در راستای مدیریت بازار سرمایه را طی کند ما برای همیشه ظرفیت بازار سرمایه را از دست خواهیم داد.

صالحی تاکید کرد: دولت آقای رئیسی در ۶ ماه منتهی به سال ۱۴۰۰ بنا به دلایلی برخی از موارد در بازار سرمایه را توضیح توجیه کرد و گفت که بازار شرایطش این است و حتماً به زمان بیشتری نیاز دارند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس ادامه داد: حتماً این گونه مسائل دیگر در سال ۱۴۰۱ محل بحث نداشته و دولت نمی‌تواند در سال ۱۴۰۱ در زمینه مشکلات در بازار سرمایه بهانه‌گیری کند.

باید از رفتار گذشته مان در بازار سرمایه پرهیز کنیم / خطر از دست رفتن بورس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: ما امیدواریم که دولت واقعاً کاری کند که بازار سرمایه به شرایطی برگردد که بتوان از آن شرایط برای توسعه زیرساخت‌های کشور استفاده شود.