نگرانی رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از انتقام گیری ایران

شبکه المیادین در خبری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جلسه‌ای که روز گذشته بزگرار شد، بحث احتمال انتقام گیری ایران مطرح شد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند عاموس یادلین، رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: اسرائیل بایستی با تهدید ایران برای انتقام گیری با جدیت برخورد کند.

پیش از این نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای، اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت‌رساندن نیرو‌های مستشاری ایران در سوریه را جنایتکارانه و تروریستی خواند.

در این نامه از جامعه جهانی و شورای امنیت خواسته شده بود تا نهاد‌های مذکور قاطعانه این اقدام تحریک برانگیز و جنایتکارانه را محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را در قبال اقدامات غیرقانونی خود که تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی است، پاسخگو کند.

گفتنی است بامداد روز دوشنبه مورخ ۷ مارس ۲۰۲۲، (۱۶ اسفند ۱۴۰۰) رژیم صهیونیستی با نقض فاحش حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، حملات موشکی را علیه منطقه‌ای در شمال دمشق انجام داد که منجر به شهادت دو تن از نیرو‌های ایرانی گردید که در حال مشاوره به نیرو‌های نظامی سوری در مقابله با تروریسم در سوریه بودند.

نگرانی رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از انتقام گیری ایران