پاسخ کوبنده ایران در انتظار اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی

ایران در بیانیه ای که به این مناسبت صادر کرد، تأکید کرده است که انتقام خون این دو شهید را می گیرد و رژیم صهیونیستی بهای این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

 

رسانه های اسرائیلی گفته اند که پس از صدور این بیانیه از سوی ایران، این رژیم درجه آماده باش نیروهای خود در شمال فلسطین اشغالی را بالا برده است. سایت "واللا" از ارتقای حالت آماده باش و استقرار سامانه گنبد آهنین در شمال فلسطین اشغالی خبر داده است.

یوسی یوشع، روزنامه نگار "اسرائیلی" گفته است که به احتمال زیاد انتقام ایران با ارسال پهپاد صورت خواهد گرفت.

اعلام اماده باش در رژیم صهیونیستی و صحبت رسانه های این رژیم ار انتقام قطعی ایران و حتی وسیله این انتقام، طی سالهای گذشته خیالی بود و هرگز به ذهن این رژیم تروریستی خطور نمی کرد که روزی مجبور باشد نگران تبعات جنایات خود شود، چون تصور می کرد که آنقدر فقدرتمند هست که می تواند هر نوع حمله ای را دفع کند. اما این قاعده با ظهور محور مقاومت و تحمیل واقعیتی جدید برای این رژیم در هم شکست و امروز شاهد همه این تغییرات هستیم.

رژیم صهیونیستی در انتظار واکنش ایران، دست از تلاش های خبیثانه برنداشته و ادعا کرده است که ایران معمولا آمار شهدای خود را در حمله های "اسرائیل" به سوریه فاش نمی کند. تحلیلگر نظامی سایت "واللا" گفته است که هدف ایران از اعلام آمار شهادت این دو ایرانی در حمله هوایی این رژیم به سوریه القای این مطلب است که "حتما پاسخ این حمله را می دهد".

اینکه "ایران قبلا آمار شهدای خود را ذکر نمی کرد چون اصلا قصد پاسخ دادن نداشت"، دروغی بیش نیست. حقیقت این است که ایران هرگز از خون حتی یک شهید نگذشته است. این کشور همواره انتقام قطره قطره خون شهدای خود را – که در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه صورت گرفته است - از این رژیم گرفته و خواهد گرفت. محور مقاومت به رهبری ایران می داند که نخوت و تکبر رژیم اشغالگر جز با شکستن غرور و خودبرتربینی این رژیم به پایان نخواهد رسید.

پاسخ کوبنده ایران در انتظار اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی

محاسبات این رژیم به هنگام ارتکاب این جنایت در روز دوشنبه (16 اسفند ماه/ 6 مارس) هر چه بوده باشد، با هر بار ریختن خون هرفرد و شهید ایرانی، دود می شود و به هوا می رود. یکی از این محاسبات این است که ایران از بیم اختلال در مذاکرات وین، پاسخ جنایات این رژیم را نخواهد داد یا شرایط موجود در ایران مانع از رویارویی این کشور با این رژیم می شود در حالی که تجربیات تاریخی ثابت کرده است که ایران بر سر امنیت و خون شهروندانش اهل سازش و چانه زنی نیست.

پاسخ ایران به تجاوز پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی به حریم هوایی خود و در هم کوبیدن بزرگترین پایگاه آمریکایی در عراق در واکنش به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی از جمله اقداماتی هستند که ایران در زمانی که صهیونیست های افراطی و تروریست در آمریکا در رأس قدرت بودند، در جواب جنایات آنها انجام داد.