پاسخ رئیس قوه قضائیه به نامه نمایندگان مجلس

 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پاسخ رئیس قوه قضائیه به نامه چندی قبل نمایندگان که در حمایت و تقدیر از اقدامات تحولی قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب نوشته شده بود، از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در این نامه با تشکر از تلاش‌ها و خدمات رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس و حمایت‌های دلگرم‌کننده آنها از رویکردهای تحولی دستگاه قضا، توفیق خدمتگزاری به مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ویژه در سنگر خطیر مجلس افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم توصیف کرده است.

رئیس قوه قضائیه همچنین ابراز امیدواری کرده است که با همکاری مجلس و دولت و قوه قضائیه گام‌های اثربخشی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم و حل مشکلات آنها برداشته شود.

متن کامل نامه رئیس قوه قضائیه به نمایندگان مجلس به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

رئیس و هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان

از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه شما نمایندگان محترم و خستگی‌ناپذیر مجلس شورای اسلامی و همچنین از حمایت‌های گرم و پشتیبانی کامل از رویکردهای تحولی و تعالی‌بخش و اقدامات دستگاه‌ قضا در جای جای نامه آکنده از لطف که به محضر ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیر و تشکر می‌کنم. توفیق خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگر خطیر و مهمی مثل مجلس شورای اسلامی برای شما خادمان ملت افتخاری بزرگ و برای همه کارگزاران نظام اداری کشور فرصتی مغتنم است، ان شاء الله با همراهی و همدلی مجلس و دولت محترم بتوانیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام‌های مهم و اثربخشی در جهت خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی و حل مشکلات آنها برداریم.

پاسخ رئیس قوه قضائیه به نامه نمایندگان مجلس

امید دارم حضور موثر و همت بالای شما نمایندگان دلسوز در کنار کارکنان خدوم قوه قضائیه منشأ خیر و برکات برای انقلاب مردم باشد. سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی از درگاه خداوند مسئلت دارم .

غلامحسین محسنی اژه‌ای»