وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را باز تهدید کرد

چند روز پس از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم مدعی شد که اسرائیل مانع از انتقال قابلیت‌های پیشرفته به منطقه خواهد شد.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، گانتز که این سخنان را در جریان دیدار از فرماندهی شمالی سرزمین‌های اشغالی مطرح می‌کرد، گفت:‌«اسرائیل علیه هر دشمنی که به تهدید آن می‌پردازد اقدام خواهد کرد و مانع از انتقال قابلیت‌های پیشرفته‌ ایران که شهروندان اسرائیل را به خطر می‌اندازد و به ثبات تمام منطقه آسیب می‌زند، خواهد شد».

گانتز گفت که این رژیم به پیشبرد اقدامات خود در شمال ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: «ترکیب آموزش، فعالیت عملیاتی و تقویت مقاومت مدنی، درک کامل ما از حفاظت شمال را تشکیل می‌دهد».

سه روز پیش بود که رژیم صهیونیستی  با شلیک موشک از سمت مدیترانه در غرب بانیاس، چند نقطه در منطقه مرکزی را هدف قرار داد.

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را باز تهدید کرد

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.