پشت پرده هتاکی به مقدسات در فیلم عنکبوت مقدس

احمد سالک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهانت به ساحت امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس گفت: نباید توقع داشته باشیم دشمنان در جنگ ترکیبی‌ای که علیه ما راه انداخته اند، استراحت کنند، دشمنان همواره در حال دشمنی هستند و در این راه از افراد و شخصیت های مختلف هم استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از دشمنان توقعی جز جنایت و ضربه زدن به مقدسات نیست افزود: نحوه مواجهه ما با مسائلی از این دست مهم است، وزارت ارشاد و دستگاه های فرهنگی در مقابل هجمه هایی که از جشنواره کن و... می شود چه عکس العملی نشان می دهند؟ 

سالک گفت: راهبرد دشمنان تغییر کرده؛ درگذشته مسلمانان را هدف حملات رسانه‌ای خود قرار می‌دادند در حالی که در شرایط فعلی به مقدسات اسلامی هجمه می‌کنند، البته این مساله برای بار اول نیست که در تاریخ اسلام رخ می‌دهد؛ توهین های منصورِ‌دوانقی به امام صادق(ع) هم موید این ادعاست. 

وی بر لزوم عکس العمل مناسب در قبال اینگونه اقدامات تاکید کرد و افزود: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی پاسخ هتاکی‌های دشمنان را داد. 

پشت پرده هتاکی به مقدسات در فیلم عنکبوت مقدس

سالک، رژیم صهیونیستی و آمریکا را عوامل پشت پرده این هتاکی دانست و تصریح کرد: شبکه منافقین مستقر در آلبانی هم حامی مالی این فیلم موهن است و می خواهند از این طریق اعلام کنند که هنوز وجود دارند.