رئیسی اهتمام ویژه‌ای به احیای روحیه جهادی دارد

«سیدمحمد حسینی» در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، با تبریک و گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) بر استمرار روحیه جهادی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم کشور تأکید کرد.

وی با بیان این‌که امروز با ایجاد و تقویت گروه‌های جهادی می توان روحیه حاکم بر جهاد سازندگی را بین جوانان احیا کرد و منشاء آثار و برکات فراوانی شد، خاطرنشان کرد: دولت و شخص رئیس جمهور اهتمام و توجه ویژه‌ای به این مسأله دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تعامل مثبت و سازنده وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تبیین دستاوردها و اقناع افکارعمومی لازمه اجرای موفق تصمیمات و برنامه‌هاست و ضرورت دارد ضمن استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، هم‌افزایی نیز در این زمینه وجود داشته باشد.

حسینی افزود: جهاد کشاورزی در اجرای گام بلند مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نقش مهمی دارد که با تبیین برنامه‌ها و اقناع، ضمن نظارت و هماهنگی در اجرا، حلاوت این طرح بزرگ اقتصادی را آشکار خواهد کرد.

معاون رئیس‌ جمهور در امور مجلس همچنین بر تعامل با وکلای ملت تأکید کرد و گفت: در سایه تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس و پاسخگویی به سؤالات و روشنگری و پیگیری مطالبات مردمی فضای همدلی مطلوبی برای خدمت بیشتر فراهم می‌شود.

رئیسی اهتمام ویژه‌ای به احیای روحیه جهادی در کشور دارد

غلبه بر مشکلات و هجمه‌ها در گرو حضور همه دولتمردان در میدان است

حجت‌الاسلام والمسلمین «ربانی» نیز در این دیدار با تجلیل از روحیه جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور قابل تقدیر است و برای غلبه بر مشکلات و هجمه‌های روزافزون بدخواهان و دشمنان لازم است همه اعضای کابینه و مجموعه مدیران ارشد دولت سیزدهم با چنین روحیه‌ای در میدان فعالیت و تبیین و اقناع افکارعمومی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ابراز گلایه از برخی کاستی‌ها در روند اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات دولت، گفت: یکی از انتظارات ما فعال شدن و تقویت جبهه رسانه‌ای دولت برای جهاد تبیین است و در این راه لازم است با بهره‌گیری از روش‌های هنرمندانه، از پراکندگی‌کاری پرهیز شود.

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی در همه بخش‌های دولت تأکید کرد و گفت: انسجام و هماهنگی و انتشار صدای واحد از بدنه دولت، موضوعی ضروری و حیاتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم ضمن اعتماد به جوانان بر استفاده و انتقال تجربیات نیروهای انقلابی تأکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تجلیل از جهت‌گیری انقلابی دولت مردمی سیزدهم گفت: دولت در میان مردم است و کارهای بزرگی در دست انجام است که برکات این تحول باید برای مردم تبیین و آشکار شود.