با 15 هزار مگا وات کسری برق مواجه هستیم/ناکارآمدی تمام قد دولت سابق در تولید و توسعه برق کشور

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به قطعی برق و مدیریت این بخش توسط دولت بیان کرد: متاسفانه دولت قبل به مدت ده سال در حوزه برق کشور سرمایه گذاری مناسبی صورت نداد.

وی افزود: این شرایط گویای این بود که پیرو کم کاری دولت سابق ما با قطعی برق مواجه خواهیم شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما باید با سیاست گذاری صورت داده، به نحوی در کوتاه مدت شرایط قطعی برق را مدیریت کنیم.

بابایی کارنامی بیان کرد: در حال حاضر ما با 10 الی 15 هزار مگا وات کسری برق مواجه هستیم و این موضوع ناشی از کم کاری دولت سابق در ده سال گذشته بوده است.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مدیریت دولت فعلی در زمینه کسری برق، مدیریت خوبی بوده است، تاکید کرد: اقداماتی اعم ازاولویت بخشی در برخی از ساعات به صنایع و نوبت بندی کردن قطعی برق منازل می تواند ما را از این شرایط کسری برق بیرون بیارود.

بابایی کارنامی در مجلس با بیان اینکه زمان قطعی برق صنایع به آنها اعلام می شود، بیان کرد: با این حال صنعتگران در کشور هم باید بدانند که ما با 10 الی 15 هزار مگاوات کسری برق مواجه هستیم و باید همگی با هم از این شرایط خارج شویم.

وی با بیان اینکه دولت فعلی اقدامات موثری را در زمینه عدم قطعی برق برداشته است،بیان کرد:  حداقل در حوزه انتخابیه بنده دو الی سه نیروگاه جدید راه اندازی شده است و شبکه های برقی اصلاح شده است.

با 15 هزار مگا وات کسری برق مواجه هستیم/ناکارآمدی تمام قد دولت سابق در تولید و توسعه برق کشور

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت فعلی در هشت الی نه ماه اخیر اقدامات خوبی در زمینه تولید و توسعه برق در کشور داشته است و البته این مسئله در حوزه انتخابیه بنده مشهود بوده است.