سیاست های تعدیل اقتصادی قدرت خرید مردم را محدود کرده است/ همه اجناس و کالاهای مردم گران شده است

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به گرانی کالاهای اساسی کشور و اجرای اصلاحات اقتصادی ، بیان کرد: بنده یکی از مخالفین قدیمی طرح های تعدیل اقتصادی در کشور هستم.

وی بیان کرد: ما از گذشته معتقدیم بر این امر بودیم که راه و روش ها درزمینه آزادسازی قیمت ها نتیجه نخواهد داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همچنین در دوره های مختلف، دولت ها آمده و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی را در تعدیل و بالاآوردن قیمت ها و یا حذف یارانه ها دیده اند. این دولت ها به این دلیل که ما باید جلوی رانت و فساد را بگیریم و یارانه را به طور مستقیم به مردم بدهیم، دیدگاه های خود را مطرح کرده اند که عملا این اتفاق رخ نداد.

این نماینده مجلس اظهارکرد:متاسفانه در هر دوره ما شاهد یک موج گرانی در کشور بودیم و این مسئله بیش از پیش بر اقشار ضعیف و حتی متوسط جامعه فشار وارد کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست های تعدیل اقتصادی قدرت خرید مردم را محدود کرده است، بیان کرد:متاسفانه قول هایی که در زمینه رونق اقتصادی پیرو این سیاست ها به مردم داده شد به هیچ وجه عملیاتی نشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه براساس قانون بودجه سال 1401 قیمت کالاها نباید بیشتر از شهریور سال 1400 باشد،تصریح کرد: مجلس شرایط متعددی را در این بخش برای دولت ترسیم کرد.در ادامه دولت تاکید داشت که تنها 7 قلم کالا افزایش قیمت خواهد داشت و این مسئله از قبل مشخص بود که ما تنها با گرانی 7 قلم کالا مواجه نخواهیم شد.

سیاست های تعدیل اقتصادی قدرت خرید مردم را محدود کرده است/ همه اجناس و کالاهای مردم گران شده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر همه اجناس و کالاهای مردم گران شده است، بیان کرد: متاسفانه این گرانی لجام گسیخته است. همچنین وعده هایی که وزیر کشاورزی و وزیر کار در این بخش داده بودند هیچ کدام محقق نشد و نمایندگان هم به شدت به این موضوع معترض هستند.

حانیه سجودی