دست برتر

آمریکا چنان به فلاکت و بی نوایی دچار گردید که فردی مفلوک و بی نوا را به ریاست جمهوری برگزید که این کمترین بیچاره به خلوت مفلوک دیگری به نام لاپید پناه بردند که در وضعیت کنونی که نشانه بیچارگی است هویدا و آشکار شد چه خاکی به سرشان کنند.

از جهت آن که در ذات و درون خودشان جز ذلّت و نکبت نیافتند ، چاقوکشی را به رخ کشیدند از روی ترس و استیصال که وحشت سر و پای وجود نحس و پلید آن ها را فراگرفته بود صحبت از امنیت در پرتو برتری نظامی را به میان آورده اند در حالی جان آن ها به نَفَس نَفَس افتاد ، نَفَس آن ها به شماره افتاده است.

 از برتری نظامی حرف می زنند که این برتری در منطقه باید برای رژیم غاصب کودک کش نجس باشد مطمئنا این حرفها را برای جبهه مقاومت در منطقه نگفته اند چون می دانند نگاه به جبهه مقاومت موجب کَنده شدن چشم آن ها می شود.

ظاهراً این حرفا را برای ترساندن رژیم های نگران منطقه مانند آل سعود گفته اند تا آن رژیم از خداوند متعال بریده و به طاغوت وصل گردند.

 اما طاغوت است که آن ها را به ظلمت رسانده است تا بتواند هم آن ها را غارت نماید و هم سر آن ها را در آخور لاپید ببند و آن ها در آخور لاپید احساس آسایش و امنیت نماید چون جوبایدن پریشان با خبر است در جبهه مقاومت امثال شهید سلیمانی فراوان است که هر یک از آن ها توانستند روز بایدن، ترامپ، اوباما و دیگر پلیدان را شب کنند.

 از سر عجز راهکار را از غاصب نجس می طلبند و سر سپردگی به کودک کش نجس نشان می دهند.

 خداوندا تو را شاکریم که طاغوت و طاغوتیان را خوار و حقیر کردید که از سر وحشت زوزه می کشند و به مقاومت عزت دادید که رعب آن ها در دل طاغوت و طاغوتیان افتاده است که محکم ترین دژ و سنگر حصون خداوند متعال است که اهل مقاومت در حصون إلهی قرار دارند.

دکتر عابدین مؤمنی