«عادل آذر» در جایگاه‌های مختلف نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای عادل‌آذر موجب تأثر فراوان شد.

این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و  دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

«عادل آذر» در جایگاه‌های مختلف نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت

* معاون پارلمانی رئیس جمهور درگذشت عادل آذر را تسلیت گفت

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاثر و تالم خاطر از درگذشت این استاد و مدیر توانمند، این مصیبت را به خانواده و آشنایان مرحوم عادل آذر تسلیت گفته و برایشان  صبر و شکیبایی مسئلت کرد .

متن پیام  سید محمد حسینی به این شرح است:

هو الحی

کل نفس ذائقة الموت و إنما توفون اجورکم یوم القیامة

خبر درگذشت برادر عزیز عادل آذر عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، مشاور رئیس جمهور، رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سابق دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار و نماینده پیشین مردم دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، در شب اول ماه محرم موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مصیبت را به خانواده گرامی، اقوام و آشنایان این استاد ارجمند و مدیر توانمند تسلیت عرض می‌کنم و از خدای منان برای آنان شکیبایی و اجر و  برای آن عزیز سفر کرده شفاعت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، رحمت واسعه‌ی الهی و علو درجات مسئلت می کنم.

روحش شاد و یادش گرامی باد

سید محمد حسینی

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس