پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و تاج‬⁩ در کمیسیون اصل نود مفتوح است

نصرالله پژمان فر در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« کمیسیون ⁧‫اصل نو د‬⁩ به دلیل جایگاه نظارتی بر طرز کار قوای سه گانه، از ابتدای شروع حواشی قرارداد ⁧‫ویلموتس‬⁩ به این موضوع ورود پیدا کرد. قراردادی با رقمی قابل توجه و تعهدات فراوان، که متاسفانه بخش مهمی از اشکالات آن به مدیریت وقت فدراسیون فوتبال برمی‌گشت.

پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و عملکرد آقای ⁧‫تاج‬⁩ به‌ دور از نگاه‌های سیاسی و با همراهی دستگاه‌های نظارتی و دغدغه‌مندان فوتبال کشور در کمیسیون اصل نود همچنان مفتوح و در حال بررسی است.

در به‌کارگیری افراد در مشاغل حساس که تعهدات آنان می‌تواند هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کند، عدم سابقه محکومیت قطعی و پرونده مفتوح در دستگاه ⁧‫قضایی‬⁩، باید لحاظ گردد.

خوشبختانه نیروهای جوان، باانگیزه و مدبری در ورزش به ویژه فوتبال رویش داشته‌ایم که می‌توانند بیش از مدیران سابق فدراسیون ⁧‫فوتبال‬⁩ در کسب دستاوردهای آسیایی و جهانی و رفع نگرانی‌های به حق مردم نقش آفرینی کنند.»

چند روز پیش حکم نهایی پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه داوری ورزش (CAS) اعلام شد و فدراسیون فوتبال با نصف شدن رای اولیه، به سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم شد. به این مبلغ به ازای هر سال تاخیر پنج درصد سود اضافه خواهد شد.

پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و تاج‬⁩ در کمیسیون اصل نود مفتوح است

همچنین اخیرا مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون در هشتم شهریور، نامزد شد. موضوعی که ابهامات و سوالات بسیاری را به وجود آورده است.