برگزاری رزمایش در حیاط خلوت آمریکا حاکی از اضمحلال یکجانبه‌گرایی آنهاست

ابراهیم عزیزی با اشاره به برگزاری رزمایش 37 کشور از جمله ایران ، روسیه و چین به مدت 2 هفته در آب های ونزوئلا، گفت: برگزاری این رزمایش ها در حیاط خلوت آمریکا و در نزدیک ترین نقطه جغرافیایی به این کشور، پیامی جز سقوط آمریکایی ها بعد از یک دوره افول ندارد.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها همواره تلاش داشتند نسبت به دنیا سیطره داشته باشند اما پیمان های شانگهای، اوراسیا و تحولات منطقه ای و اوکراین شرایط دیگری را رقم زد و از سوی دیگر عقب نشینی آمریکا از منطقه خلیج فارس و دریای عمان نشان دهنده قرار گرفتن آمریکایی ها به سرآشیبی سقوط و اضمحلال آنها بود.

وی افزود: حضور ایران در رزمایشی در نزدیک ترین منطقه به آمریکا یعنی نه تنها آمریکایی ها به سمت سقوط حرکت کرده اند بلکه باید پای خود را از سایر کشورها نیز جمع کنند.

برگزاری رزمایش در حیاط خلوت آمریکا حاکی از اضمحلال یکجانبه‌گرایی آنهاست

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نکته حائز اهمیت دیگر این رزمایش، خاطرنشان کرد: این رزمایش باعث می شود کشورهایی که نقطه اشتراکاتی هم دارند که مهم ترین آنها تحریم از سوی آمریکا است پیام واضح و روشنی به تحریم کنندگان ظالم بدهد و آن این است که دوران یکجانبه گرایی گذشته و باید با خواسته و اراده ملت ها و کشورهایی که در مسیر صلح جهانی گام بر می دارند، حرکت کند.