تخلفات در فولاد مبارکه را نباید به دولت سیزدهم نسبت داد

اصغر سلیمی با اشاره به ضرورت رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه به گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، اظهار داشت: تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه یک ضرورت بود که در این دوره از مجلس انجام شد.

 

وی بیان کرد: از افرادی که در مسیر به سرانجام رسیدن این تحقیق و تفحص تلاش کردند، تشکر می‌کنیم. این تحقیق و تفحص یک پروسه طولانی بود. نتیجه آن نیز باید به یک الگویی تبدیل شود تا جلوی تخلفات گرفته شود و شاهد شفافیت در حوزه‌های مختلف باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی هدر رفت منابع کشور و مردم گرفته شود، تصریح کرد: نمی‌توان گفت این تخلفات مربوط به این دولت یا یک مدیریت بوده است. آنطور که مشخص است از سالیان قبل و دولت‌های گذشته تخلفات در این مجموعه رقم خورده است. ما از قوه قضائیه انتظار داریم به طور جدی به این موضوع ورود کند و با متخلفان برخورد کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید افرادی که در این مجموعه از قبل بوده‌اند و پست داشته و شاهد تخلفات بوده‌اند، پاسخگو باشند. افرادی که از قبل در این مجموعه مسئولیت داشتند باید پاسخگو باشند که چرا تخلفات را گزارش نداده‌اند.

تخلفات در فولاد مبارکه را نباید به دولت سیزدهم نسبت داد

سلیمی تاکید کرد: برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان واقعی سبب می‌شود تا جلوی تخلفات در سایر مجموعه‌ها گرفته شود. نباید تخلفات در این مجموعه را به دولت سیزدهم نسبت داد.