میدان‌داری «رئیسی» بدون وعده 100 روزه

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با افکارنیوز درباره عملکرد دولت در ماه های گذشته، اظهار داشت: مشکلات کشور ۱۰۰ روزه به وجود نیامده، بلکه حاصل هشت سال سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت روحانی است و نباید توقع داشت مشکلاتی که در هشت سال گذشته در کشور ایجاد شده، فوری و در ۱۰۰ روز حل و فصل شود.

وی بیان کرد: مشکلات کشور در دولت سابق به وجود آمد و توقع نابجایی است اگر بخواهیم دولت سیزدهم همه مشکلات را به سرعت از بین ببرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز استانداران در برخی استان‌های کشور به تازگی حکم خود را دریافت کرده‌اند و علاوه بر این بسیاری از مدیران کل استان‌ها و دیگر بخش‌های اجرایی هنوز نیرو‌های دولت سابق هستند و باید به دولت فرصت داد تا تیم مورد نظر خودش را انتخاب کند و بعد باید مطالبه‌گری‌ها آغاز شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته دولتمردان و شخص رئیس جمهور هم وعده ۱۰۰ روزه برای رفع مشکلات را ندادند، اما دولت سیزدهم از همان ابتدا نشان داده عزم جدی برای رفع مشکلات مردم دارد و حضور میدانی در کنار مردم در جهت حل معضلات کشور است.

سلیمی گفت: رئیس جمهور حتی در روز‌های تعطیل هم در نقاط محروم کشور حضور پیدا می‌کند و علاوه بر این جلسات متعددی را با متخصصان حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند. رئیس جمهور حتی با گروه‌های سیاسی مختلف و اصلاح طلبان جلساتی را برگزار کرده است و این مسئله نشان دهنده آن است که دولت برای رفع مشکلات کشور در حال برنامه ریزی است و باید به آنان فرصت پیاده کردن و تحقق برنامه‌هایشان داده شود.

میدان‌داری «رئیسی» بدون وعده 100 روزه

وی ادامه داد: دولت از زمانی که روی کار آمده است در حال تلاش است تا به وضعیت بازار سر و سامان دهد. علاوه بر این دولت سیزدهم در زمینه مهار و کنترل بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی را انجام داد این در حالی است که در دولت روحانی مشکلات جدی در واردات واکسن کرونا داشت. در حال حاضر جامعه به حد مطمئنی از لحاظ واکسیناسیون رسیده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر دولت با بودجه‌ای که توسط دولت سابق تدوین شده است، کشور را اداره می‌کند. باید به دولت رئیسی فرصت داده شود تا اصلاحات ساختاری را در بودجه سال ۱۴۰۱ اعمال کند و ما از سال آینده می‌توانیم ارزیابی دقیق‌تری از عملکرد دولت سیزدهم به ویژه در زمینه اقتصادی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت از زمانی که روی کار آمده است یکسری اقدامات کوتاه مدت را عملیاتی کرده است، اما از سال آینده انتظار ما از دولت آن است که اقدامات میان مدت و بلند مدت خود برای رفع مشکلات کشور را در دستور کار قرار دهد تا مردم تاثیر این اقدامات دولت را روی سفره‌های خودشان ببینند و شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع بیکاری، بهبود وضعیت صادرات و کاهش تورم باشیم.