ادامه اغتشاشات برای نظام پذیرفتنی نیست/ مردم به درستی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به رشادت نیروی انتظامی و بسیج در جلوگیری از اغتشاشات داخلی بیان کرد: نیروی انتظامی با توجه به نوع ماموریت هایش که بسیار گسترده است، تلاش زیادی را در مهار اغتشاشات داخلی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ماموریت های نیروی انتظامی بسیار پر حجم است اظهارکرد: نیروی انتظامی در حوزه برگزاری مراسم اربعین حسینی تلاش های زیادی کرد و در موضوع اغتشاشات اخیر هم از جان گذشتگی زیادی را از خود به نمایش گذاشت.

ادامه اغتشاشات برای نظام پذیرفتنی نیست/ مردم به درستی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروی انتظامی تلاشی زیادی کرد تا به موقع وارد صحنه اغتشاشات شده و این آشوب ها را کنترل کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 1000 مجروح داشته است،بیان کرد: نیروی انتظامی با جانفشانی خود شهدایی را هم در راستای مهار این آشوب ها تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی سعی کرده تا به وظایف خود به درستی عمل کند، بیان کرد: جا دارد در این بخش از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر شود و البته اگر اشتباهاتی هم در صحنه داشته این اشتباهات جزیی بوده و قابل بیان نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما معتقدیم که جوانان و نوجوانانی که در صحنه حضور داشتند و تقصیر کمی بر گردن انها بوده، باید با یکسری تعهد ازاد شوند و سایر افرادی که صحنه گردان این اشوب ها بوده و از اسلحه استفاده کرده اند، به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه نباید به جان ،مال و ناموس مردم آسیب برسد تاکید کرد: ادامه این اغتشاشات به هیچ وجه برای نظام پذیرفتنی نیست و مردم هم به خوبی صف خود را از این اغتشاشگران جدا کرده اند.