آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران بدهکار است

محمود عباس زاده مشکینی با تاکید بر اینکه ایران به آژانس بین المللی انرژی اتمی بدهکار نیست، گفت: عربستان خواستار پایبندی ایران به تعهدات برجامی و همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی شده که باید گفت ایران بیشترین همکاری را با این نهاد بین المللی داشته و حتی همکاری فراپادمانی و دسترسی هایی فراتر از استاندارد به بازرسان آژانس داده است، بنابراین ایران از آژانس طلب کار است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: دبیرکل آژانس در سفرهایی که به ایران داشته قول عادی سازی فعالیت هسته ای ایران را داد اما نه تنها کاری نکرد بلکه با سفر به اورشلیم و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی برای ایران خط و نشان می کشد.

وی با تاکید براینکه آژانس باید با ایران در زمینه فعالیت هسته ای همکاری داشته باشد، اظهار داشت: کشورهای همسایه اگر می خواهند موعظه و نصیحتی داشته باشند اول اطلاعات دقیق و درست کسب کنند بعد درباره رفتار ایران اظهار نظر کنند نه اینکه تحت تاثیر جو سازی‌ها قرار گیرند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران بدهکار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به کشور همسایه توصیه می کنیم بر حل مسائل داخلی خود تمرکز کرده و برای ساختار سیاسی، حقوق مردم و ایجاد دموکراسی در کشورش اقدام به ایجاد فضای باز کند.