مردم متوجه تعیین کنندگی امنیت در کشور هستند/حادثه شاه چراغ چهره معاندین را روشن ساخت

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره شکل گیری برخی اعتراضات در کشور بیان کرد: به اعتقاد بنده مردم ما بهترین مردم در طول تاریخ هستند.

وی تاکید کرد: اگر برخی مسائل شکل گرفته و به وجود می آید به دلیل این است که ما بهتر می توانستیم هم کار کنیم و هم با مردم صحبت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته یک قسم از شرایط ربطی به کار کردن و صحبت کردن ما با مردم ندارد و مربوط به معاندین نظام است که در خارج از کشور نشسته اند و می کوشند به هر نحوه که شده به مردم و نظام ضربه بزنند به مانند حادثه ای که در شاه چراغ شیراز رخ داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رخ دادن برخی حوادث به خوبی چهره معاندین را برای مردم روشن می سازد لذا داعش در بهترین نقطه کشور تلاش کرد تا جوان و کودک ما را به شهادت برساند.

وی با بیان اینکه ما باید نگاه های واقع بینانه تری داشته باشیم بیان کرد: از این رو باید خودمان با خودمان راحت تر حرف بزنیم . همچنین اگر کسی منتقد است باید انتقاد خود را مطرح کند و انتقادش را بپذیریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عموم ملت ایران نظام را دوست دارند، بیان کرد: عموم ملت دوست دارند در چارچوب این نظام حرف های خودشان را هم مطرح کنند.

حاجی بابایی تاکد کرد: برخی از افرادی که به دنبال برخی مسائل هستند، می کوشند حرف خود را بزنند و باید حرف خود را مطرح کنند و نظام هم با این موضوع مشکلی ندارد.

مردم متوجه تعیین کنندگی امنیت در کشور هستند/حادثه شاه چراغ چهره معاندین را روشن ساخت

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به درستی بنشینیم و خودمان با خودمان یک جمع بندی کلی در راستای مسائل کشور داشته باشیم، اغتشاشگران نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی تاکید کرد: البته مهم نیست که صدای برخی ها را بشنوی و یا نشونی چراکه این افراد به دنبال این هستند که اغتشاش راه بندازند و راه این افراد جداست و این افراد یک اقلیت بسیار بسیار اندک هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خیلی از افراد در این مملکت حرفی برای زدن دارند و باید بیایند و حرفشان را بزنند بیان کرد: این در حالی است که این افراد دوست ندارند از نظام بیرون روند و مسئله حفظ امنیت را درک می کنند.

حاجی بابایی بیان کرد: به عنوان مثال اگر داعش در عراق پیروز می شد همه شهرهای ما امروز به مانند شاه چراغ بود، اما مردم به درستی مشاهده کردند که امنیت در کشور ما چقدر مهم و چقدر تعیین کننده است.