«مکرون» توقف جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد/ایران امروز مقتدرتر از همه دوره های گذشته است

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به دخالت فرانسوی ها در امور داخلی ایران بیان کرد:فرانسوی ها کشور خودشان را مهد آزادی و مدافع حقوق بشر می دانند ولی وقتی سوابق تاریخی این کشور را بررسی کنیم به واقع می بینیم که سردمداران این کشور اصلا اعتقادی به حقوق بشر ندارند.وی با بیان اینکه سردمداران فرانسوی ها فقط به فکر حقوق خود در طول تاریخ بوده اند،بیان کرد: این موضوع چه در دوره های استعماری و چه در شرایط فعلی نمود دارد لذا سردمداران این کشور همه چیز دنیا را برای خود می خواهند.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال وقتی فرانسوی ها و یا اروپایی ها در موضوع انرژی دچار مشکل می شوند سعی و تلاششان این است که کشورهایی که صاحب انرژی هستند را زیر یوغ و استثمار خود قرار دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرانسه در زمان جنگ تحمیلی ایران با دادن هواپیمای پیشرفته و توپ های دوربرد به صدام خون بسیاری از زنان و کودکان را بر زمین ریخت، تاکید کرد:فرانسوی ها در جنایت صدام سهم زیادی داشتند و پیش از صدام باید سردمداران فرانسوی محاکمه می شدند چراکه عامل اصلی برای تجاوز به خاک ما، همین فرانسوی ها بودند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد:مردم ما جنایات فرانسوی ها را به هیچ وجه فراموش نکرده اند. جنایت فرانسوی ها امروز باز تحت عناوین دیگر یعنی تحت پوشش آزادی خواهی و حقوق بشری آنهم همراه با ورشکستگانی که در باتلاق و گندآب هستند، ظهور پیدا کرده است.

«مکرون» توقف جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد/ایران امروز مقتدرتر از همه دوره های گذشته است

وی تاکید کرد:فرانسوی ها به همراه این ورشکستگان سعی دارند تحت حمایت از مردم ایران، با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: روسای جمهور فرانسه سعی داشتند در مقابل انقلاب اسلامی بیاستند و در حقیقت انقلاب را متوقف کنند این در حالی است که انقلاب اسلامی امروز سر زنده بوده و در منطقه غرب و شرق آسیا حضور دارد و ایران امروز مقتدر تر از همه دوره های گذشته است.

وی تاکید کرد:یقینا مکرون هم توقف جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد همچون روسای گذشته این کشور که این آرزو را به گور بردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتما آنچه که پایدار می ماند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم پاسخ کوبنده ای به سردمداران این کشورها خواهند داد.