مجلس و دولت آستین همت را بالا بزنند/ برای مشکلات کشور چاره جویی کنیم

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به تحریک دشمنان در اغتشاشات و کشته سازی های صورت گرفته، بیان کرد: انقلاب اسلامی در دهه های گذشته شاهد دشمنی دشمنان به اشکال مختلف بوده است.

وی تاکید کرد: آنچه امروز در جامعه به شکل فزاینده شاهد آن هستیم نتیجه دسیسه ها و نیرنگ هایی است که دشمنان به سرکردگی صهیونیست ها و رسانه های معاند به آن عمل می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن تحولات داخلی ایران را ندارند، گفت: به واقع ملت با وحدت و انسجام و با پیروی از رهنمودهای رهبری از این وضع عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما باید در کنار این مسائل به دغدغه های مردم توجه بیشتری کنیم، بیان کرد: ما باید به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم توجه بیشتری داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم همواره ثابت کردند که از هیچ کوشش و فداکاری برای کشور دریغ نمی کنند لذا وقتی ما راهپیمایی 13 آبان را مشاهده کردیم و دیدیم که مردم حجت را بر همه مسئولین تمام کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جریان اغتشاشات ممکن است برخی هم به دلیل نارضایتی هایی که دارند به برخی از جمع های اعتراضی وارد شوند لذا ما باید تلاش کنیم تا صف مردم عزیز را که مشکل دارند از صف معاندین جدا کنیم.

منتظری با بیان اینکه تعداد اغتشاشگران اندک است بیان کرد: با این حال این افراد ممکن است از موضوعاتی که نسبت به آن ناراضی هستند سواستفاده کنند.

وی تاکید کرد: هم مجلس و هم دولت باید آستین همت را بالا بزنند و به این مردم عزیز و با غیرت و در صحنه توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید با یک مدیریت جهادی کار کنیم لذا با حالت عادی و معمولی نمی شود مشکلات کشور را حل کرد از سویی دیگر اگر هم کسی حرف عالمانه ای دارد باید حرفش را گوش کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دشمن امروز تلاش می کند تا دست به تخریب،آتش زدن مکان های عمومی و ترور بزند و همه انها را به نام نظام مطرح کند بنابراین امروز ما در برابر یک جنگ تمام عیار رسانه ای هستیم و دشمن می کوشد به گونه ای موضوعات را مطرح کند که این کشت و کشتارها پای خود نظام است. لذا هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که نظام دست به این کار بزند اما عملیات روانی و تخریبی و شایعات دشمن سبب می شود تا موجی در جامعه ایجاد شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته ما نباید چشم به موضوعات ببندیم و بگوییم مشکلی نداریم، خیر ما مشکلاتی داریم و باید آنها برطرف کنیم. ضمن توجه به وحدت و امنیت ملی باید برای مشکلات کشور هم چاره جویی کنیم.