دست رد کامیونداران مازندران به سینه معاندان

روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در نشست سه ساعته با نمایندگان اتحادیه‌های کارگری و کارفرمایان مازندران افزود: با تدبیر دولت سیزدهم راه خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه استکبار در مسیر روشن پیش می‌رود.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: دشمن در پی ناکامی در تحریم‌های فلج کننده و توقف فروش نفت با ایجاد ناامنی و اغتشاش در صدد بود سرمایه گذاران را از کشور فراری دهد.

این مسئول استانی با تشریح ابعاد فتنه اخیر افزود: اغتشاشات اخیر به معنی کلمه براندازی بود که تمامی معاندان در اجرای آن مشارکت داشتند.

وی با اشاره به عبور کشور از شرایط سخت تحریمی یادآورشد: در پرتو اتحاد وهم افزایی ملی تمامی پروژه‌های ضد ایرانی دشمنان خنثی خواهد شد.

سلگی با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دولت سیزدهم در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری گفت: با بازگشایی مسیر پیوستن به سازمانهای هماهنگی بین المللی مانند شانگهای هدف‌های اقتصادی کشور علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار در دسترس است.

معاون استاندار مازندران اجرای طرح‌های تحولی در حوزه اقتصاد را نیازمند همراهی و همگامی فعالان بخش خصوصی دانست وافزود: بخش خصوصی پیشتاز اجرای طرح‌های توسعه در کشور است.

وی با اشاره به همراهی مؤثر تشکل‌های کارگری وکارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست‌های محوری دولت افزود: عدم همراهی کارگران و کارفرمایان با توطئه شوم استکبار در توقف چرخ اقتصاد کشور بیانگر هوشمندی و بصیرت این قشر پویا است

سلگی، از کارگران و کارفرمایان بعنوان یاران صمیمی دولت در عرصه اقتصادی یاد کرد وافزود: دولت رفع مشکلات و تنگناهای حوزه اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید را اولویت خود می‌داند.

همچنین نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران در سخنانی با تاکید بر همراهی و پیشگامی این تشکل‌های صنفی در اجرای سیاست‌های محوری دولت اظهار داشتند: تشکل‌ها ی صنفی مازندران بویژه کامیون‌داران با افزایش تلاش‌های خود در جبهه اقتصادی، معاندان را در مسیر ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی فعالان این تشکل ناکام گذاشتند.