دانشجویان واقعیات نظام را درست ببینند/کشورهای غربی به دنبال منافع ما نیستند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو و رویکردهای دانشجویان در قبال مسائل جاری کشور بیان کرد: انتظار این هست که دانشجویان بیایند واقعیات کف جامعه و نظام را درست ببینند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید تاریخ و تمدن ایران را به خوبی مطالعه و ببنند بیان کرد: همچنین دانشجویان باید سابقه 1400 ساله استقرار دین اسلام و مذهب شیعه در ایران را ببینند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دانشجویان باید انتظارات مردمی را مشاهده کنند،بیان کرد: دانشجویان نباید خودشان را از مردم جدا بدانند. دانشجویان باید ببنند انهایی که در حال حاضر علیه انسجام ایران، قانون اساسی ،پرچم جمهوری اسلامی ایران و نظام حرفهایی را می زنند از کجا برخواسته اند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر این مسائل یک خیزش مردمی است که باید گفت چنین چیزی نیست بلکه مبنا و ریشه همه این رویکردها در کشورهای سلطه گری است که چون ایران زیرسطله آنها نرفته، می کوشند شرایطی اینچنینی را به وجود بیاورند.

دانشجویان واقعیات نظام را درست ببینند/کشورهای غربی به دنبال منافع ما نیستند

وی با بیان اینکه ردپای سیاست های آمریکایی،انگلیسی ، فرانسوی و آلمانی درحوادث اخیر دیده می شود،بیان کرد: مگر دانشجویان به این مسئله شک دارند؟ مگر آمریکا به دنبال منافع ماست؟هر چهار کشور نامبرده درباره نا امن کردن ایران تقسیم کار کرده اند. یکی از این کشورها دست در سازماندهی افراد بیگانه در کشور دارد و به آنها پول می دهد،دیگری مباحث فرهنگی را دنبال می کند و دیگری هم مباحث مربوط به حقوق بشر را مطرح می کند . همچنین عربستان هم تامین کننده پول این حرکت و جنگ ترکیبی است.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید بدانند که این کشور ها به هیچ وجه به دنبال منافع ما نیستند و سیاست های خود را پی می گیرند.

خبرنگار: میلاد پرتو اعلم