نباید در مقابل دروغ‌گویی‌های جریان باطل منفعلانه عمل کنیم

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب با اصراری که بر دروغ هایشان داشتند متاسفانه شرایطی را به وجود آوردند که دروغ جایِ حرف صحیح را گرفت تا جایی که، حرف صحیح مورد قبول خیلی از افراد در جامعه قرار نمی گیرد و فضای وارونگی در جامعه ایجاد شده است؛ یعنی جای جلاد و شهید را عوض کرده اند این مسأله اقتضا می کند با هوشمندی با این مسأله مواجه شویم.

وی افزود: جریان باطل بر پایه امپراتوری دروغ ایستاده و تلاش می کند حقایق را وارونه جلوه دهد و تا امروز اقداماتش را با همین فرمول جلو برده است و کار به جایی رسیده که جریانی حداقلی حداکثری دیده می‌شود و بالعکس.

پژمانفر تصریح کرد: البته ممکن است عده ای اعتراضاتی داشته باشند که اعتراضاتشان هم به حق است ولی باید در نظر داشت که اعتراض باید در مسیر خودش حرکت کند. اما کسانی که خرابکاری می‌کنند و خوشان را به عنوان ملت جا زده‌اند، اینها جمعیتی حداقلی هستند اما در مقابل جمعیتی حداکثری که نظام برپایه اینها ایستاده، دیده نمی شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مقابل این قضیه نباید منفعلانه با موضوع برخورد کنیم بلکه باید به صورت فعال در مقابل این مسائل بایستیم که مطمئنا فعالیت ما نتیجه روشنی خواهد داشت کما اینکه این جمعیت سالها در مقابل انقلاب نتوانستند به نتیجه ای برسند از اینجا به بعد نیز چنین خواهد بود.

پژمانفر گفت: در این مسیر باید به نکاتی توجه شود؛ معترضینی را که بخشی از اعتراضشان صحیح است باید از صف اغتشاشگران جدا کنیم از طرفی باید توجه داشت که جمعیت طرفدار نظام که در تشییع شهدا یا راهپیمایی‌هایی همچون ۱۳ آبان حاضر می شوند جمعیتی چند میلیونی است.

نباید در مقابل دروغ‌گویی‌های جریان باطل منفعلانه عمل کنیم

 نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطمئنا در مقابل این جمعیت حضور افراد معلوم الحالی که تعدادی از آنها وابستگان به سرویس های اطلاعاتی کشورهای خارجی هستند و در دستگیری‌ها این مساله مشخص شده است که اقدامات این افراد اعتراض نیست و تمام هدفشان این است که امنیت کشور را به هر قیمتی به هم بزنند این افراد باید از معترضین تفکیک شوند.