رژیم اسرائیل را از کرده خویش پشیمان خواهیم کرد

مجتبی محفوظی ، نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درمورد حمله ناموفق اخیر به تاسیسات مهمات‌سازی در اصفهان گفت: حمله ناموفقی که از سوی اسرائیلی‌ها انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم. زمانی که یک نیروی خارجی به خاک ما می‌آید و به ما حمله می‌کند حتماً باید شدیدترین واکنش را داشته باشیم.

وی افزود: قطعاً مسئولان ارشد نظام و شورای امنیت ملی نیز موضعی را اتخاذ می‌کنند که درس عبرتی برای متجاوزان خواهد بود. پاسخ ما برای آن‌ها پشیمان کننده است و این پاسخ در زمان و مکان و شیوه‌های که خودمان انتخاب و تعیین می‌کنیم داده خواهد شد.

محفوظی اظهارداشت: اسرائیلی‌ها از لانه عنکبوت نیز سست‌تر هستند. به هیچ‌وجه نه خود اسرائیل و نه ارباب آن‌ها نمی‌توانند ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران بزنند و ما ترسی از هیچ کسی نداریم.

رژیم اسرائیل را از کرده خویش پشیمان خواهیم کرد

*هر تجاوزی را به شدیدترین شکل پاسخ می‌دهیم

این نماینده مجلس تاکید کر  که جمهوری اسلامی ایران بارها ثابت کرده است هر تجاوزی را به شدیدترین شکل پاسخ می‌دهد و این اقدام نیز از پاسخ ما مستثنی نیست که قاطع و کوبنده خواهد بود.

او گفت: اگر بخواهیم در تلافی کار احمقانه اخیر رژیم اسرائیل عکس‌العملی انجام دهیم ضربه بسیار محکمی به آن‌ها وارد می‌شود. لذا ازطرفی  اگر آن‌ها بخواهند عکس‌العملی به پاسخ ما نشان دهند، طبق فرمایش رهبر انقلاب که تاکید کردند "یکی بزنید ده‌تا می‌خورید"، چنان پاسخی می‌دهیم که فراموششان نشود.

محفوظی درانتها بیان کرد: اگر صهیونیست‌ها بخواهند در عملی احمقانه‌تر واکنشی داشته باشند ما آن‌ها را پشیمان‌تر خواهیم کرد. بنابراین بهتر است نسبت به عواقب اقداماتشان خودشان را آماده کنند.