اسرائیل با هر تجاوز به پایان خودش سرعت می‌بخشد

احمدحسین فلاحی ، نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درمورد حمله ناموفق رژیم صهیونیستی به یکی از تاسیسات مهمات‌سازی در اصفهان و پاسخ ایران به این تجاوز گفت: ما چه پاسخ بدهیم چه پاسخ ندهیم خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی اقتضا می‌کند تا از هر فرصتی به هر نقطه‌ای که بتواند مله کند.

وی افزود: اسرائیل یک روز ایران و روز دیگر کارخانه داروسازی سودان را و روز دیگر عراق و سوریه و ... مورد هدف قرار می‌دهند که این خوی تجاوزگری سگ هاری به نام رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

فلاحی ادامه داد: بنابراین درمقابل تجاوزگر و سگ هار همیشه باید ایستاد و جنگید تا عقب نشینی کند. اتفاقاتی هم که در سرزمین‌های اشغالی رخ داده است، مسائلی است که با تجهیز و بیداری ملت فلسطین به وقوع پیوسته که ما کمکشان می‌کنیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مردم کرانه باختری باید مسلح می‌شدند و امروز مسلح شدند و حمله افتخارآمیز یک جوان طی روزهای گذشته که در سرزمین‌های اشغالی انجام شد منجر به هلاکت ۸ نیروی صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد و این اقدام در اثر پشتیبانی‌هایی است که ما از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهیم.

او بیان کرد: لذا اسرائیل بداند که ما از کمک به فلسطینی تا جایی که به ما نیاز داشته باشند، دست نمی‌کشیم و هر روز بیشتر ادامه می‌دهیم و قصد اصلی ما محو کامل رژیم کودک کش صهیونیستی است که جزء اصلی‌ترین برنامه‌های ایران اسلامی است.

فلاحی یادآورشد کهبا این حال ممکن است رژیم صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود به این پایان و مرگ خود سرعت ببخشد و به دست خودش نابودی خودش را رقم بزند.

اسرائیل با هر تجاوز به پایان خودش سرعت می‌بخشد

*نخست وزبر ترکیه حرف‌هایش را مزه‌مزه کند بعد اظهار فضل کند

نماینده مردم همدان درمجلس همچنین به اظهارات نخست وزیر ترکیه درمورد حادثه سفارت آذربایجان در ایران اشاره کرد و افزود: بعد از حمله ناموفق اخیر رژیم صهیونیستی شاهد بودیم که نخست وزبر ترکیه در یک اقدام مداخله‌جویانه و از سر نادانی و غرور و فراموشی گذشته، نکته‌ای را درخصوص سفارت آذربایجان گفت. وی مطرح کرده است که آذربایجان تنها نیست.

وی  گفت: من نخست وزیر این کشور را به کودتای سال‌های پیش ترکیه ارجاع می‌دهم که دست به دامن ایران می‌شدند تا اوضاع کشورشان را آرام کنند و مسئول مملکتشان شبانه فرار کرد و مخفی شد.

فلاحی درانتها خاطرنشان کرد که بنابراین بهتر است گذشته خودشان را به یاد بیاورند و حرف‌هایی که بیش از دهانشان است را مزه‌مزه کنند. آن هم اظهارنظر مداخله‌جویانه درمورد حادثه‌ای که یک مسئله شخصی بوده است نه یک مسئله سیاسی.‌