دولت در سال جدید باید از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند
علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درمورد شعار سال ۱۴۰۲ بیان کرد: باتوجه به اینکه طی سالیان گذشته رهبر انقلاب نیز محوریت کشور را تولید و توجه به اقتصاد کشور نامگذاری می‌کردند باید در همین مسیر پیش برویم.وی افزود: باتوجه به اهمیت مباحث اقتصادی به ویژه رشد تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری در داخل کشور و وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی که ما در کشورمان داریم، مانند اتصال به اوراسیا که ظرفیت‌ بسیار مهم و خوب کشور ماست و با همین امکان، باید رشد اقتصادی را رقم بزنیم.
حدادی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها چه در دولت و چه در مجلس باید این هدف را پیگیری کنند تا این رشد اتفاق بیفتد و تورم کنترل شود. باید هم به رونق تولید اهمیت دهیم و هم تولید داخلی را گسترش دهیم که این کار سرمایه‌گذاری‌هایی که باید صورت گیرد، اتفاق می‌افتد.

علی+حدادی

این نماینده مجلس تاکید کرد: دومین نکته در این راستا کنترل و مهار تورم است که رهبر انقلاب با دقت و هشیاری لازم و درایت و نگاه تیزبین و عمیقی که برای آینده نظام جمهوری اسلامی دارند به آن اشاره فرمودند‌.وی خاطرنشان کرد: اولویت اول دولتمردان در تمام عرصه‌ها باید در راستای جلوگیری از گرانی‌ها در سطح جامعه باشد. باید ارزش پول ملی ما نه تنها کاهش پیدا نکند بلکه باثبات شود و افزایش یابد.حدادی اظهارداشت: امیدوار هستیم سال ۱۴۰۲ هم شاهد مهار تورم توسط دولت باشیم و هم شاهد همکاری مجلس با دولت در این زمینه خواهیم بود که با این تعامل دوجانبه به هدف نزدیک می‌شویم.
عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: چنین ارتباطی موجب افزایش سرمایه‌گذاری خواهد شد. زیرا اگر مانعی سر راه باشد با همکاری و قانون گذاری رفع خواهد شد.او درانتها خاطرنشان کرد: ما باید وظیفه خود را انجام دهیم تا موجب امیدآفرینی دب کشور و جامعه شود. همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و انتظار آن‌ها نیز همین کار جهادی و پیشرفت اقتصادی است.