اذعان گالانت به جنگ فرسایشی ایران علیه اسرائیل

، «یوآو گالانت» وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مقر دستگاه امنیت داخلی این رژیم موسوم به «شاباک» با ابراز نگرانی گفت که امکان شعله ور شدن اوضاع در عرصه‌ها و جبهه‌های مختلف در منطقه وجود دارد.

او که در حضور «رونین بار» رئیس دستگاه شاباک سخن می‌گفت، افزود: در صورت وقوع رویارویی در جبهه‌های مختلف، ممکن است عرصه‌های جدیدی ظاهر شود.

گالانت گفت: ما در برهه امنیتی پیچیده‌ای قرار داریم.. ایران جنگی فرسایشی را علیه اسرائیل به راه انداخته است.

وی همزمان در ادامه سیاست تل آویو برای ایران هراسی با طرح اتهام واهی علیه ایران مدعی شد که تهران درحال گام برداشتن در برنامه‌های خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

اذعان گالانت به جنگ فرسایشی ایران علیه اسرائیل



گالانت در بخش دیگری از سخنان خود از اظهارنظر صریح درباره تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برکناری او از وزارت جنگ این رژیم خودداری کرد و برای سرپوش گذاشتن بر بحران داخلی صهیونیست‌ها که در پی اصرار کابینه نتانیاهو بر تغییرات در دستگاه قضایی و مخالفت گسترده با آن روی داده است، خواهان وحدت و انسجام مواضع سران صهیونیست شد.

برپایه این گزارش، گالانت هنوز به طور رسمی متن حکم برکناری خود را دریافت نکرده است و سران صهیونیست هم اکنون تلاش می‌کنند که او در پست خود باقی مانده و اختلافات بین گالانت و نتانیاهو حل و فصل شود.

منابع خبری صهیونیستی می‌گویند که «ارییه درعی» رئیس حزب تندروی دینی «شاس» درحال میانجیگری در این باره است.