خط و‌ نشان فرمانده سپاه برای تجزیه طلبان| با دشمنان زیادی روبرو هستیم

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ارشد قرارگاه حمزه و سپاه شهدا وقرارگاه شهید بروجردی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام اظهار داشت:از این که بار دیگر توفیق حضور در جمع مردم و مسوولین و فرماندهان استان شهید پرور و مجاهد آذربایجان غربی را دارم خدا را شاکرم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن یادآوری اهمیت امنیت مرزها گفت: در طول تاریخ کشورهایی که توان تامین امنیت مرزهای خود را نداشته اند ضربات جبران ناپذیری را متحمل شدند، و هنوز هم ویرانی های این نا امنی ها در خاک آن کشورها باقی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استعمار امروز تمام تلاش و امکانات خود را برای تفرقه افکنی و ایجاد دودستگی و نا امنی در کشور های اسلامی به کار گرفته است و لازم است مقابل این هجمه آماده بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما با دشمنان زیادی روبه رو هستیم که شبانه روز برای زمین زدن و تضعیف ما نقشه می کشند و برنامه ریزی میکنند،از رسانه ها و وارونه کردن حقایق استفاده می کنند ، حوادث عادی را بحران معرفی می کنند ،و ناجوانمردانه رفتار میکنند، لازم است در برابر این هجمه ایثار کنیم و برای تامین امنیت با تمام ظرفیت مجاهدت کنیم.

خط و‌ نشان فرمانده سپاه برای تجزیه طلبان| با دشمنان زیادی روبرو هستیم

سلامی با اشاره به زحمات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گفت:مجاهدان این قرارگاه در ارتفاعات صعب العبور و دمای طاقت فرسا حقیقتا ایثار کرده اند و زبان از بیان توصیف عمق تلاش و مجاهدت های این رزمندگان قاصر است و تا در شرایط این مردان مجاهد قرار نگیریم عمق مجاهدت آن ها را درک نخواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه ضمن تقدیر از خانواده های این رزمندگان افزود: همسران و فرزندان این رزمندگان نیز همانند مجاهدان نستوه با صبوری و دل نگرانی همیشگی که در انتظار همسران و پدران خود می کشند در اجر ایثار رزمندگان شریک اند.

سلامی اقدامات رزمندگان قرارگاه حمزه در حوزه های اجتماعی اقتصادی و محرومیت زدایی را کم نظیر عنوان کرد و گفت:این اقدامات موجب دلگرمی مردم و دلسردی دشمنان است.

فرمانده کل سپاه ضمن اشاره به مجاهدت های سردار اوصانلو گفت:بنده اولین بار سردار اوصانلو را در سال ۶۳ دیدم که در جبهه های حق علیه باطل در حال جهاد بود و از آن روز تا اکنون ۴۰سال است که شبانه روز در تلاش برای تامین امنیت و اعتلای پرچم اسلام بوده است.

سلامی افزود:زندگی سردار اوصانلو تا جایی که بنده یاد دارم به معنای واقعی جهاد بود از دفاع مقدس تا نبل و الزهرا، و جزای این جهاد فقط برعهده خداوند متعال است و باید گفت اوصانلو شهید زنده است.

فرمانده کل سپاه ضمن گرامیداشت یادو خاطره سرداران شهید این قرارگاه افزود:این قرارگاه قدمگاه شهدای والامقامی چون کاظمی بروجردی شوشتری و ...است وما به همرزمی این بزرگان افتخار می کنیم

سلامی گفت:این سرزمین با وجود تنوع قومیتی همواره تجلی وحدت بوده است و دشمنان بدانند ملت ایران اجازه گردنکشی به تجزیه طلبان نخواهند داد.

فرمانده کل سپاه گفت: سردار پور جمشیدیان نیز که امروز پرچمدار این قرارگاه می شوند بیش از ۴۰سال است که در عرصه جهاد و ایثار جانفشانی کرده است و تربیت شده نسل باکری ها است.

سلامی با تشکر از زحمات سردار شهسواری افزود: از خانواده سردار شهسواری نیز بابت سالها صبوری تشکر میکنم و برای سردار رجبی که فرزند جهاد و شهادت است و تجربه بزرگی در عرصه امنیت دارد در مسوولیت فرماندهی سپاه شهدا آرزوی توفیق دارم.