بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره انتخابات مجلس

جامعه روحانیت مبارز در آستانه کلید خوردن فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، طی بیانیه‌ای از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام نمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتخابات و نقش مردم حبل المتین الهی در تاریخ جمهوری اسلامی است.  بدون تردید اراده و خواست مؤمنانه ملت برای تحقق آرمان‌های ملی، دینی و انقلابی تنها مسیر پیشرفت، شکوفایی و سعادت است. 

امروز کشور ما بیش از هر زمان به همبستگی و اقتدار  همه‌جانبه نیازمند است و چنانچه رهبری معظم تبیین فرمودند مشارکت بالا در انتخابات راهکار اصلی است و مشارکت بالا نیز بدون بستری امن و فضایی سالم و رقابتی جدی امکانپذیر نیست. 

بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره انتخابات مجلس

جامعه روحانیت مبارز از همه افراد اندیشمند، متخصص و با تجربه از همه طبقات، اصناف، اقوام، اقشار، گرایش‌ها و سلایق سیاسی به‌خصوص بانوان و جوانان در سراسر کشور که متعهد به اسلام، مردم، قانون اساسی، رهبری، منافع ملی و خواهان پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و رفع مشکلات می‌باشند انتظار دارد تا با عزمی استوار و نیتی خالص در این راه پیشقدم شوند و با ثبت‌نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم بزرگوار و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار نمایند. 

مطمئنیم هدایت و حمایت خداوندی شامل حال خادمان صادق ملت خواهد بود.

إنّه خیر ناصرٍ و معین 

با امید پیروزی، عزت و موفقیت بیشتر ملت شریف ایران