تلاش دشمن برای تضعیف انتخابات

مهرداد ویس کرمی با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبع و غریزه سیاسی اقتضا می کند که به عنوان نماینده‌ای محروم اما سرافراز و ولایتمدار، مشکلاتی که مردم صبور و مؤمن ایران با تمام وجود لمس می کنند را در این تریبون رسمی فریاد بزنم.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و افزود: در این بین دشمن در درجه اول از حضور پررنگ و همراه با آگاهی و بصیرت مردم نگران است و بوق های شیطانی و رسانه های قلم به دست خود را بر تضعیف انتخابات متمرکز کرده چرا که یک ملت هوشیار، حساس به سرنوشت خود و انتخابگر را نمی توان فریب داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی که اهل انتخاب است، ناگزیر است تعقل و تفکر کرده و در این صورت است که دوست و دشمن واقعی را شناخته و دشمن دقیقا از این موضوع می ترسد.

ویس کرمی در بخش دیگری از نطق امروز خود با اشاره به قرار گرفتن لایحه حمایت از عفاف و حجاب در دستور کار مجلس، اظهار کرد: فراموش نکنیم دشمن در قالب جنگ های نوین و ترکیبی و با استفاده از سلاح قدرتمند رسانه ای خود به دنبال فتح سنگر به سنگر ارزش های اسلامی است.

تلاش دشمن برای تضعیف انتخابات

وی افزود: باید توجه داشت عقب نشینی از سنگر حیا و عفت که خط اول حفظ خانواده و خون بهای شهدای گرانقدر است، خیانت به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است و باید مراقب باشیم که باقی مانده های تفکر غرب گرا و سیاست بازان به ظاهر انقلابی، همان سیاست دادن زمین و خریدن زمان در اوایل جنگ را در عرصه فرهنگی کشور و به خصوص در حوزه عفاف و حجاب تکرار نکنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه لایحه حمایت از عفاف و حجاب دارای نکات مثبت فراوان و ضعف های قابل توجهی است، تاکید کرد: نباید گزارش کمیسیون قضایی را حرف نهایی قلمداد کرد. به عنوان مثال به نظر من در برخی از مواد آن، فرایض امر به معروف و نهی از منکر را محدود کرده که باید با حساسیت مجلس انقلابی اصلاح شود. امید داریم با هوشیاری نمایندگان مجلس این لایحه به یکی از افتخارات مجلس یازدهم تبدیل شود.