خبر خوش دولت برای اهالی رسانه

  علی بهادری جهرمی در حاشیه حضور خود به مناسبت روز خبرنگار در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه همکاران عزیز چه آن‌ها که در قامت روابط عمومی درون شبکه بزرگ اطلاع‌رسانی دولت و چه آن‌ها که پشت سنگر خبری در حوزه‌های رسانه‌های مختلف گروهی فعالیت می‌کنند روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره خبر‌های خوش برای اهالی رسانه گفت: فردا جلسه‌ای به طور خاص برای این حوزه به طور خاص برقرار است. خبر‌های خوش را هم بگذارید ان‌شاءالله فردا در سالن اجلاس سران تشریف بیاورید و از زبان رئیس جمهور بشنوید.

وی درباره موضع دولت در حوزه سلامت و افزایش ظرفیت پزشکی عنوان کرد: موضع دولت ده‌ها بار کاملا شفاف و روشن شده است. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه قانونی و لازم‌الاتباع است. الحمدلله مجموعه بهداشت و درمان کشور هم برای اجرای آن همراه هستند.

خبر خوش دولت برای اهالی رسانه

بهادری جهرمی اضافه کرد: طبیعتا وقتی سیاست جدیدی می‌خواهد اتخاذ شود باید ساختار‌ها و و زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن سیاست فراهم شود و دولت هم با جدیت اجرای آن را پیگیری می‌کند. وزارت بهداشت هم با تمام توان خود تلاش می‌کند که با کمک سازمان برنامه و نهاد‌های دولتی، هم زیرساخت‌ها فراهم شود هم اجرای سیاست با درستی و حفظ و ارتقای کیفیت پیش برود