رابطه رسانه‌های معاند با رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به دیدار برخی رسانه های معاند با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی و علنی کردن این ارتباط بیان کرد: رابطه این رسانه های معاند با رژیم صهیونیستی موضوع پنهانی نیست. عملکرد آنها نیز نشان می دهد که کاملا مطابق میل و خواسته صهیونیست ها عمل کرده اند و گام برداشته اند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علنی شدن رابطه این رسانه های معاند با رژیم صهیونیستی، نشان داد که حقیقت بالاخره روزی روشن خواهد شد. این موضوع نیز مانند خیلی موضوعات که پشت پرده نگه داشتند اما بالاخره روزی برملا شد، امروز آشکار شده است؛ مانند اسناد کودتای ۲۸ مرداد که تا مدتی توانستند پنهان کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: بعد از فتنه سال گذشته که یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی بود، دیگر اگر کسی هم قصد داشت که رابطه این رسانه های معاند را با رژیم صهیونیستی مخفی کند، نمی توانست.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم دیگر باورشان شده بود که حرکت، روند و صحبت های این رسانه های معاند همه گویای ارتباط تنگاتنگ و پیوند محکم با رژیم صهیونیستی است اما تا به امروز هیچ گاه به صورت مشهود و محسوس این رابطه را علنی نکرده بودند اما امروز دیگر علنی شده است. حرف ها و نوشته های این رسانه ها نیز این موضوع را تایید می کند.

رابطه رسانه‌های معاند با رژیم صهیونیستی

جلالی افزود: هرچه که دشمن می خواهد، این رسانه ها و افراد خائن دنبال می کنند. دشمن به دنبال براندازی و حذف طرف مقابل خود است. سیاست ما نیز همواره این بوده که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود.