تحریم رسانه‌‎های ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست

  اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم تعدادی از رسانه های ایران توسط آمریکا گفت: تحریم خبرگزاری‌های فارس و تسنیم و شبکه پرس تی وی نشان‌دهنده ناتوانی و استیصال آمریکایی‌‌هاست.

وی افزود: آمریکا و متحدانش در سال گذشته تمام توان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به‌کار  گرفتند تا با ایجاد آشوب و اغتشاش و درگیری در ایران، نظام جمهوری اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با چالش مواجه کنند و از این طریق به اهدافشان در کشور ما برسند که ناکام ماندند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناکامی و عصبانیت آنها از بی‌نتیجه بودن اقداماتشان در سال گذشته باعث شده تا آنها از سر استیصال رو به تحریم رسانه‌های ما بیاورند.

کوثری خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش با در اختیار داشتن ابزارهای رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی توسط رسانه‌هایشان سعی دارند تا از این طریق اهداف ناصحیح خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کنند که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

تحریم رسانه‌‎های ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست

وی افزود: آنها با وجود در اختیار داشتن رسانه‌های مختلف به هیچ وجه صدای مخالف خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توانند تحمل کنند و برنمی‌تابند و از سر ناتوانی و ضعف و استیصال رو به تحریم رسانه‌ها می‌آورند؛ چراکه کار دیگری از آنها ساخته نیست.