عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

سرهنگ حسن کیخا امروز در زاهدان اظهار کرد: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان های تجمعات غیرقانونی در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس فتا استان با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند گرداننده یکی از صفحات اجتماعی که با انتشار مطالب تحریک آمیز اقدام به تشویش اذهان عمومی و شکل گیری تجمعات اعتراضی و خرابکارانه می‌کرد را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات تخصصی، پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرائم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

سرهنگ کیخا خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.

 رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در انتها از کاربران خواست: در مواجهه با موارد مشکوک و مخل نظم اجتماعی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir  و یا شماره گیری 096380 آن را به پلیس فتا اطلاع دهند.