ماجرای تعطیلی آخر هفته‌ها به کجا رسید؟

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی تعطیلات آخر هفته اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد برای تحکیم خانواده ۲ روز تعطیلی مناسب است،  اما این طرح هنوز مشخص نیست و در کمیسیون مربوطه مطرح شده، اما هنوز به صحن نیامده است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس، با بیان اینکه ۲ روز در هفته تعطیلی نیاز است و اولویت همان پنجشنبه و جمعه است، افزود: تعطیلی‌ها در این ۲ روز با برنامه‌های ما هماهنگی دارد، اما باید ببینیم اگر این لایحه به صحن مجلس آورده شود آن زمان چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره احتمال رای آوردن این طرح در صحن علنی مجلس گفت:  همه موافق تعطیلی کامل ۲ روز در هفته هستند و احساس می‌کنم این طرح در صحن علنی و میان نمایندگان رای خواهد آورد.

ماجرای تعطیلی آخر هفته‌ها به کجا رسید؟

 نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این لایحه بحث معاملات و مبادلات تجاری یک موضوع است و بحث اجتماعی و نیاز کشور و خانواده‌ها به این ۲ روز موضوعی دیگر است. اما در این قضیه تنها چیزی که قطعی است تعطیلی ۲ روز در هفته است و هنوز روز‌های این تعطیلی‌ها در هفته مشخص نیست.