مهاجرین غیرقانونی باید کشور را ترک کنند

 احمد وحیدی ، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در هر جامعه‌ای که در کشور ما وجود دارد متخلف هم وجود دارد و با متخلفینی هم که در این جامعه مهاجرین وجود دارد، برخورد می‌کنیم. اکنون نیز تعدادی از متخلفین زیادی در زندان‌ها هستند.

وی ادامه داد: نباید افغانستان‌ستیزی در ایران رخ دهد. ایران از مهاجرین در طول این سال‌ها پذیرایی کرده و استقبال داشته و این حاشیه‌ها تنها از فشار سیاست‌های استکباری دشمنان است.

وحیدی بیان کرد: مهاجرین غیرقانونی باید کشور را ترک کنند. باید سازوکار قوی‌تری پیش‌بینی کنیم تا با افرادی که بازگردانده می‌شوند و دوباره برمی‌گردند، برخورد شود.

مهاجرین غیرقانونی باید کشور را ترک کنند

وزیر کشور در مورد افزایش سرقت‌های خرد گفت: سرقت‌های خرد افزایش یافته است، فراجا قرارگاهی در این خصوص تشکیل داده و برخورد مناسبی را برای مواجهه با این موضوع پیش‌بینی کرده است.

وی در مورد آرد آزاد گفت: قیمت آرد دولتی هیچ تغییر نکرده است، بعضی از استان‌ها در طول سال‌های گذشته با توجه به اینکه نرخ آرد پایین مانده بود مشکلاتی داشتند، در این استان‌ها برای متناسب‌سازی و حل مشکلات اقتصادی نانوا‌ها تصمیم گرفته شد که ۱۵، ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت نان افزایش یابد، شورا‌های آرد و نان در استان‌ها این افزایش قیمت را مصوب کردند. آزاد کردن یارانه نان فعلا در دستورکار نیست.