وعده‌ رئیس جمهور پس از یک ساعت محقق شد

رئیس جمهور در نخستین روز سفر خود به استان کردستان در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های نوپا در سنندج دستور حمایت از زوج معلم سنندجی را داد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جریان بازدید از نمایشگاه شرکت‌های نوپا در سنندج، در یکی از غرفه ها که مربوط به زوج معلم مخترع سنندجی بود پس از دیدن محصولاتشان قول دادند که از وزیر آموزش و پرورش بخواهند از آنان حمایت کند.

فاطمه نساجی دانش‌آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان است، وی و همسرش که او نیز دانشگاه فرهنگیانی است، با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست سازه‌هایی در رشته ریاضی دارند.

آقا و خانم معلم بعد از رفتن رئیس‌ جمهور، در حال جمع‌آوری غرفه هستند که ناگاه تلفن همراه خانم زنگ می‌خورد، باورش نمی‌شود، پشت خط رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش است آقای وزیر به نیکی از تلاش‌هایشان برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر می‌کند و از حمایت از کارها و تلاش هایشان می‌گوید...

وعده‌ رئیس جمهور پس از یک ساعت محقق شد

حالا، آقا و خانم معلم، خوشحال هستند، خوشحال که بالاترین مقامات کشور حامی‌ و پیگیر و قدرشناس طرح ها و تلاش‌هایشان برای ارتقاء حرفه زیبا و مقدس معلمی است.

فاطمه نساج در رابطه با طرح‌ها و ایده‌هایشان می‌گوید: ما به صورت منسجم سعی کردیم برای تمام مباحث ریاضی ابتدایی از پایه اول تا ششم دست سازه‌هایی را طراحی و تولید کنیم.

وی افزود: از آنجایی که ۷۵ درصد یادگیری بچه ها از طریق دیدن صورت می‌گیرد، ما تصمیم گرفتیم کارهایی را خلق کنیم که هم جذابیت کافی داشته باشد و هم بتواند بچه ها را دست ورز کند و درعین حال که این ویژگی‌ها را داشته باشد معلم بتواند با استفاده از آن‌ها و توضیح دادن مبحث مورد نظر، یک تدریس عالی داشته باشد و زمینه بالاترین سطح یادگیری را برای دانش آموزان فراهم کند.

این معلم سنندجی ادامه داد: با استفاده از این محصولات که هر کدام ویژه یک مبحث از کتاب درسی است، همزمان به انواع سبک‌های یادگیری توجه می شود و دانش آموزان هم می‌بینند، هم با آنها کار می‌کنند و هم توضیحات معلم را می‌شنوند.