دولت‌های گذشته در فسادستیزی به گَرد رئیسی نمی‌رسند

  علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«از سلامت و صداقت دولت سیزدهم همین بس که کوچکترین فساد را در بدنه خود و نزدیکان برنمی‌تابد و در هر سطح و مقداری که باشد با آن برخورد می‌کند.

ملت ایران یادشان نرفته که در دولت قبل رسیدگی به پرونده تخلفات نزدیکان دولت، خط قرمز دولتمردان بود! و قبل از ورود به پرونده‌های فساد با وقاحت به نظام اعلام جنگ می‌کردند!

برخی ذوق زده از اینکه سوژه مناسبی پیدا کرده‌اند، بر طبل فساد حوزه چای می‌دمند! غافل از اینکه عمده این فساد در دوره دوستانشان اتفاق افتاده و اعتراض ما هم به مسئولین دولت فعلی این است که چرا زودتر جلوی فساد ادامه دار دولت قبل را نگرفتند و عاملین آنرا زودتر برکنار نکرده و به دستگاه قضا معرفی نکردند؟

‌این جماعت بدانند ملت آگاه شده‌اند و خوب می‌دانند فساد ستیزی این دولت مانندی در دولت‌های گذشته نداشته و در این زمینه دولت‌های گذشته به گرد این دولت هم نمی‌رسند و حتی فرسنگ ها فاصله دارند.»

دولت‌های گذشته در فسادستیزی به گَرد رئیسی نمی‌رسند

 هفته گذشته خبری مبنی بر فساد در واردات چای در فضای رسانه ای کشور منتشر شد که به دنبال آن بازرسی ویژه رئیس جمهور در اطلاعیه ای اعلام کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و بر خلاف برخی ادوار گذشته که در درون دولت برای مفسدان حاشیه امن ایجاد و از برخورد با آن‌ها جلوگیری می‌شد، در این دولت و مشخصا در پرونده مذکور، دولت هم فساد را کشف کرده و هم دولت مدیران مربوطه را نیز تا بالاترین سطوح برکنار کرده و پرونده انحراف ارزی را برای رسیدگی و صدور حکم در اختیار دستگاه قضایی داده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای نیز که به مناسبت روز دانشجو، در دانشگاهی در اردبیل حضور پیدا کرده بود اعلام کرد: با متخلفان در پرونده واردات چای بدون خط قرمز برخورد می شود.