پیمان و پیمانه

1- جنگ شناختی و جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران پیچیده‌ترین و غامض‌ترین دوران خود را می‌گذراندو دشمن تکنیک‌ها و تاکتیک‌های جدیدی رو می‌کندکه نخبگان باید آماده مقابله و رویارویی با انواع آن باشند.

یکی از تکنیک‌ها، فراموش‌کردن و غفلت از « پیمان » مردم با نظام ، اسلام ، انقلاب و امام و بزرگ جلوه‌دادن «پیمانه» و مطالبات مادی است.دشمن القا می‌کند وطن «خانه» شما نیست، وطن «هتل» است!

چطور در هتل وارد می‌شوید کوچک‌ترین کم‌بود و اشکال را متوجه صاحب هتل می‌کنید و سر او داد می‌زنید باید برای هر مطالبه و کم‌داشتی، میتینگ برگزار کنید، تجمع بگذارید، بیانیه بدهید، قهر کنید تا مرز غضب و  اردوکشی خیابانی پیش بروید. مبادا «وطن» را خانه فرض کنید و  بلند شوید با پدر و مادر و برادر هر نقص و ایرادی را برطرف کنید و پیمان خانوادگی را حفظ کنید!

2- مجاهدان راه خدا و رزمندگان اسلام و پاسداران میهن اسلامی بیش از 45 سال است برای صیانت از «پیمان» خود مسیر شهادت، اسارت و ایثارگری را طی کردند. نگاه آن‌ها به «پیمانه» حداقلی و به «پیمان» حداکثری بود. همین نگاه کشور را حفظ کرد و اقتدار ملی را  پدید آورد. آن‌ها از سد القائات شیطانی و تبلیغات ابلیسی دشمن عبور کردند و روی پیمان الهی و در مختصات اللهیات رهایی‌بخش در ایران، منطقه و جهان ثابت‌قدم ماندند. به تعبیر امام کاظم (ع) تندبادهای سیاسی آن‌ها را به لرزه درنیاورد به صلابت فولاد ایستادند و ترسی به خود راه ندادند و فقط به خدا توکل کردند.(بحارالانوار ج 57 ص 216)

3- انتخابات یازدهم اسفند یک آوردگاه بزرگ در نگاه به «پیمان» و «پیمانه» است. همچنان که راهپیمایی 22 بهمن امسال که پرشکوه‌ترین و حماسی‌ترین راهپیمایی دوران انقلاب بود چنین آوردگاهی را به نمایش گذاشت.

به روایت رسانه‌های دشمن  منافقان، سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان، غرب‌گراها و نیز دنباله رو های آن‌ها یعنی به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان ساختاری مسیر «تحریم» انتخابات را طی می‌کنند تا کمکی باشد به تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی!

تبلیغات آن‌ها روی «پیمانه» تمرکز دارد. اگر سخنی از «پیمان» به میان می‌آورند در مسیر اثبات و طرفداری از  «منافع» آمریکا و غرب سخن می‌گویند. آن‌ها هیچ پیمان الهی و انسانی را به رسمیت نمی‌شناسند. کارنامه این عده  در نسل‌کشی چهار ماهه در غزه در مرئی و منظر جهانیان قرار دارد.

4- 110 تن از شناخته شده ‌ترین عناصر اردوگاه اصلاح‌طلبی با انتشار بیانیه‌ای با اعلام تبری از مواضع اصلاح‌طلبان ساختاری و همنوایی آن‌ها با دشمنان طی بیانیه‌ای گفته‌اند.

- حضور در انتخابات خیری بیشتر از تحریم و شری کمتر دارد.

- کناره‌گیری از انتخابات به مصلحت عمومی و منافع ملی لطمه می‌زند.

- تحریم انتخابات و کاهش مشارکت به تشدید تحریم‌ها و تهدید علیه ایران می‌انجامد.

- از گروه‌های سیاسی مرجع و فعالان مدنی دعوت می‌کنیم در انتخابات 1402 زمینه‌ساز ائتلافی از نامزدهای میانه‌رو شوند.

- تحریم انتخابات یک طرح آمریکایی است.

صدور این بیانیه جمع کثیری از اصلاح‌طلبان را از اردوگاه آمریکا و منافقین بیرون آورد و آن‌ها از «پیمانه» آمریکایی‌ها دور  و به «پیمان» با مردم و انقلاب نزدیک کرد. این نوع سیاست‌ورزی گامی بلند برای دوری از «هم‌نوایی» و «هم‌صدایی» با دشمن بود که  باید آن را به فال نیک گرفت.

پیمان و پیمانه

5- 15 هزار نفر در انتخابات مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند یعنی برای هر کرسی نمایندگی 55 نفر نامزد هستند. انتخابات آینده پررقابت‌ترین انتخابات پس از انقلاب است و این‌که برخی ادای تحریم درمی‌آورند «عرض» خود می‌برند و «زحمت» برای مردم ایجاد می‌کنند.

فهرست‌های متفاوت و متکثر از احزاب و گروه‌ها و جناح‌ها برای یک رقابت قوی و نفس‌گیر شکل‌گرفته است و  تلاش‌ دشمن برای کاهش مشارکت و شبهه‌پراکنی در مورد نهادهای برگزارکننده انتخابات محلی از اعراب ندارد.

6- مردم بیدار و هوشیار ایران روز یازدهم اسفند ماه  به پای صندوق‌های رأی از باب وفاداری به «پیمان» خود با انقلاب ، امام ، اسلام و نظام می‌روند زیرا که یقین دارند این حضور حماسی علاوه بر تأمین اقتدار  و امنیت ملی منجر به حل مشکلات اقتصادی و افزایش «پیمانه» آن‌ها از مواهب نظام و انقلاب خواهد شد.

محمدکاظم انبارلویی